آیا رالی بیت کوین به پایان رسیده است؟

1403/01/30

به نظر می رسد که رالی قیمت بیت کوین به پایان رسیده است! بیت کوین از زمان عرضه به بازار تاکنون به موفقیت های بزرگی دست یافته است که این مسئله باعث شده تا بیت کوین مورد استقبال تریدرها و معامله گران زیادی قرار بگیرد و رشد قابل توجهی را تجربه کند.
اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید بیت کوین را دارید، اول باید به نمودار قیمت BTC/USD مراجعه کنید و تحلیل های خودتان را انجام دهید. سپس باید اخبار مهم مربوط به ارز بیت کوین را دنبال کنید تا از نوسانات احتمالی این ارز سود زیادی به دست آورید. ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تحلیل کنیم و به بررسی احتمال پایان رالی قیمت بیت کوین بپردازیم.

تحلیل وضعیت ارز بیت کوین(BTC)

اگر به چارت قیمتی بیت کوین مراجعه کنید، می بینید که بیت کوین(BTC) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 63400 دلار خرید و فروش می شود. با بررسی تغییرات 90 روزه قیمت بیت کوین می توان متوجه شد که بیت کوین مقاومت ها و حمایت های مهمی در پیش رو دارد. ارز بیت کوین می تواند نسبت به این سطوح واکنش نشان دهد. اصلی ترین سطح حمایت قیمت بیت کوین، ناحیه 63500 دلار است. اگر بیت کوین در این ناحیه حمایت شود، می تواند دوباره به سمت بالا حرکت کرده و رشد چشمگیری را تجربه کند. شما باید آینده بیت کوین را بررسی کنید.
قیمت بیت کوین چند روز پیش تا 67 هزار دلار افزایش یافت، ولی دوباره ریزش شدیدی را تجربه کرد. سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، BNB و دوج کوین نیز ریزش قابل توجهی داشتند. دلیل اصلی این ریزش قیمتی ادامه سیاست های فدرال رزرو آمریکا درباره نرخ بهره و همچنین حمله ایران به اسرائیل بوده است. به طور کلی، ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته بیش از 100 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده اند. بیت کوین توانست تا محدوده 75 هزار دلار رشد کند. اکنون ناحیه 75 هزار دلار به عنوان آخرین مقاومت بیت کوین محسوب می شود و بعد از عبور از این ناحیه می تواند رشد خیره کننده ای را تجربه کند و به اعداد بالاتری برسد. مقاومت فعلی که مانع رشد بیت کوین می شود، ناحیه 64500 دلار است که باید به سمت بالا شکسته شود.

احتمال پایان رالی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که یکی از ناظران بازار ارز دیجیتال گفته است که بیت کوین از زمانی که یک ماه پیش به بالاترین حد خود رسیده بود، بیش از 15 درصد عقب نشینی کرده است، به طوری که برخی از آلت کوین های اصلی بین 40 تا 50 درصد سقوط کردند. ولی یک تحلیلگر خاطرنشان کرد که تعداد از آنها می دانند که چنین اصلاحاتی در بازارهای صعودی چقدر عادی هستند.
به گفته تحلیلگران ارز دیجیتال، اصلاح بیت کوین احساسات سرمایه گذاران را تحت تاثیر قرار داده است، ولی هنوز دلایل زیادی برای صعودی ماندن در دارایی های دیجیتال وجود دارد. یک تحلیل K33 گفت که حذف اهرم، بازار را سالم تر کرد. یک استراتژیست گروه LMAX گفت که نصف شدن بیت کوین ممکن است تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین داشته باشد، چون ETF بیت کوین به مخاطبان بیشتری می رسد. نوئل آچسون، تحلیلگر کلان گفت که ضعف بازار سهام می تواند بر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد، ولی افت با روایت های دیگر کوتاه مدت خواهد بود. بازار ارزهای دیجیتلا در آخر هفته جهش قابل توجهی را تجربه کردند و احساسات سرمایه گذاران را از اوج سرخوشی چند هفته پیش به زیرزمین فرستاد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تحلیل کنیم و به بررسی احتمال پایان رالی قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که به نظر می رسد رالی قیمت بیت کوین به پایان رسیده است. یکی از تحلیلگران مشهور بازار گفت که بیت کوین با یک مقاومت مهمی روبرو است که این سطح مانع رشد قیمت بیت کوین می شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا رالی بیت کوین به پایان رسیده است؟
سوال امنیتی :7+86 = ?