قیمت بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید؟

1402/12/26
قیمت بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید؟

به نظر می رسد قیمت بیت کوین(BTC) می تواند پایین بیاید. تجزیه و تحلیل بیت کوین به 45 هزار دلار اشاره می کند. ارز بیت کوین همچنان بازار صعودی خود را حفظ خواهد کرد، حتی اگر اصلاح قیمت فعلی بیت کوین به 40 درصد برسد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و مهم ترین نواحی را در نمودار قیمت بیت کوین تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که ارز بیت کوین می تواند بسیار پایین تر باشد و همچنان بازار گاوی و سابقه تاریخی خود را حفظ کند. این بر اساس آخرین تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین(BTC) است که تصویری خوش بینانه از عملکرد BTC/USD با وجود کاهش 10 درصدی در 24 ساعت نشان می دهد. قیمت بیت کوین در بازار صعودی معمولا نزدیک به 40 درصد کاهش می یابد، فعالان قدیمی بازار بر این باور هستند که بیت کوین همچنان مسیر کلاسیک را برای رسیدن به اوج های کلان جدید دنبال می کند.
با وجود افزایش نوسانات قیمت بیت کوین در اطراف سایتی که در سال 2021 به بالاترین حد خود در 69 هزار دلار رسیده است، روند صعودی فعلی بیت کوین کاملا دست نخورده باقی مانده است. حتی اگر به ازای هر داده کوین تلگراف اصلاح بسیار عمیق تری از سطوح فعلی نزدیک به 68 هزار دلار رخ می دهد، این وضعیت باقی می ماند.
در نظرات پلتفرم X در 15 مارس، معامله گر مستعار معروف به Bags به نصف شدن پاداش استخراج بلاک در آینده تمرکز کرد. او مقایسه هایی با چرخه های نصف سازی قبلی انجام داد که همه آنها قبل از رویداد شاهد کاهش های عمده قیمت تقریبا 40 درصدی بودند که بعدا به کشف قیمت تبدیل شد. او با محاسبه دامنه احتمالی نزولی از آخرین رکوردهای تاریخ بیت کوین نوشت که در حال حاضر 38 درصد تخفیف از 73.5 هزار دلار وجود دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین چقدر می تواند پایین بیاید؟
سوال امنیتی :8+71 = ?