آیا آپدیت اتریوم به شبکه کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟

1402/12/25

یک آپدیت بزرگ برای شبکه اتریوم در راه است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ شبکه اتریوم چه مشکلاتی دارد؟ این بروزرسانی چه مشکلاتی از اتریوم را برطرف می کند؟ آیا این بروزرسانی به شبکه اتریوم کمک می کند یا به آن آسیب وارد می کند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، بهتر است وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. اتریوم برنامه های زیادی دارد که تحلیلگران با توجه به این برنامه ها، آینده اتریوم صعودی پیش بینی می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی آپدیت بزرگ اتریوم بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH)

اتریوم از نظر ارزش بازار در رتبه دوم بازار کریپتوکارنسی ها قرار دارد. اتریوم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3900 دلار خرید و فروش می شود. اتریوم در حال تشکیل یک الگوی صعودی در نمودار خود است. اگر به چارت قیمتی اتریوم نگاه کنید، متوجه می شوید که اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند به سطح بالایی برسد. در غیر این صورت، حمایت های خودش را می شکند و قیمت آن ریزش چشمگیری را تجربه می کند.
ارز اتریوم اخیرا مورد توجه نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگی قرار گرفته است و نهنگ ها به صورت مدام در حال جمع آوری و خرید بیشتر اتریوم هستند. سرمایه گذاری نهنگ ها روی ارز اتریوم نشان می دهد که قدرت خریداران اتریوم در حال افزایش است و هرچقدر قدرت خریداران افزایش یابد، اتریوم با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله می کند. به نظر می رسد روند صعودی اتریوم در حال ضعیف شدن است و اگر اتریوم با فشار فروشی روبرو شود، یک اصلاح قیمتی در قیمت اتریوم رخ می دهد و قیمت اتریوم پایین می آید.

آپدیت اتریوم به شبکه کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟

توجه داشته باشید، در حالی که نقشه راه متمرکز اتریوم(ETH) می تواند به اکوسیستم کمک کند تا به سطوح جدیدی از مقیاس برسد، برخی از توسعه دهندگان فکر می کنند که تکیه بر اشخاص ثالث برای بهبود دسترسی به اتریوم می تواند نتیجه برعکسی داشته باشد. بزرگ ترین آپدیت اتریوم در بیش از یک سال اخیر، Dencun سرانجام بعد از سال ها برنامه ریزی روی چهارشنبه وارد بازار شد. به عنوان یک چیز خوب دیده می شود. ولی شاید به طور کلی اینطور نباشد و به شبکه اتریوم آسیب برساند.
این بروزرسانی اولین قدم ارز اتریوم در مسیر را نشان می دهد، روشی برای افزایش ظرفیت تراکنش های زنجیره. هدف این ویژگی به طور خاص کاهش هزینه ها برای شبکه های تجمعی لایه دوم است. زنجیره هایی مانند آربیتروم، Optimism و شبکه Base Coinbase که در بالای اتریوم اجرا می شوند و به کاربران این امکان را می دهند که بدون خروج کامل از اکوسیستم تراکنش های ارزان انجام دهند. در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان از Dencun به دلیل پتانسیل آن برای تسریع اتریوم به سمت بهبود قیمت مناسب استقبال می کنند، برخی دیگر نگران هستند که این بروزرسانی باعث بروز مشکلاتی در شبکه اتریوم خواهد شد. ساخت کیف پول اتریوم یکی از اولین قدم ها برای شروع به معاملات اتریوم است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی آپدیت بزرگ اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که به نظر می رسد یک بروزرسانی بزرگ در مسیر راه اتریوم قرار دارد. برخی از تحلیلگران می گویند که این بروزرسانی می تواند به شبکه اتریوم کمک کند و برخی از افراد نیز تصور می کنند که این بروزرسانی آسیب هایی به شبکه اتریوم می رساند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا آپدیت اتریوم به شبکه کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟
سوال امنیتی :1+53 = ?