چرا مایکرواستراتژی در حال جمع آوری کمک های مالی برای خرید BTC است؟

1402/12/25

طبق خبرهای منتشر شده، مایکرواستراتژی(MicroStrategy) در حال جمع آوری کمک های مالی برای خرید بیت کوین بیشتر است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا مایکرواستراتژی می خواهد بیت کوین های زیادی را خریداری کند؟
امروزه افراد زیادی وجود دارند به ارزهای دیجیتال علاقه دارند و نسبت به خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها اقدام می کنند تا از این طریق سود زیادی به دست آورند. مایکرواستراتژی یکی از کمپانی های بزرگی است که ETF بیت کوین را ارائه می دهد و برای رقابت با سایر کمپانی ها در حال خرید و جمع آوری بیت کوین های بیشتر است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی کمپانی مایکرواستراتژی برای شما ارائه کنیم و به بررسی جمع آوری کمک های مالی توسط مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین های بیشتر است.

تاثیر مایکرواستراتژی بر بیت کوین(BTC)

مایکرواستراتژی(MicroStrategy) یکی از کمپانی ها و سرمایه گذاران بزرگ در بازارهای مالی است. در چند سال گذشته این کمپانی خرید بیت کوین را شروع کرده و اکنون به یکی از بزرگ ترین هولدرهای بیت کوین در بازار تبدیل شده است. این کمپانی در حال حاضر یک حامی و یک تهدید برای بازار ارزهای دیجیتلا است. مایکرواستراتژی اکنون ETF های بیت کوین را نیز ارائه می دهد که با شرکت های زیادی رقابت می کند و روز به روز به تعداد بیت کوین های خود اضافی می کند تا در این رقابت پیروز باشد.
تعداد زیادی از تحلیلگران و کارشناسان بازار می گویند که در حال حاضر شرکت MicroStrategy یک ریسک برای ارز دیجیتال بیت کوین در عین حال کل بازار کریپتو محسوب می شود. این کمپانی به عنوان نهنگ ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال خبر ورشکستگی مایکرواستراتژی می تواند تاثیر منفی روی قیمت بیت کوین بگذارد. این شرکت بیت کوین را با هدف کاهش بازدهی نگهداری پول نقد، تضعیف دلار و سایر عوامل اقتصاد در سطح دنیا و یک دارایی با ذخیره ارزش مناسب خریداری کرده است. همچنین سهام این شرکت به دلیل سرمایه گذاری سنگین در ارز بیت کوین تحت تاثیر قرار گرفته است.

جمع آوری کمک های مالی مایکرواستراتژی برای خرید BTC بیشتر

توجه داشته باشید که مایکرواستراتژی و مایل سیلور، رئیس اجرایی آن هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خرید بیت کوین خود نشان می دهند. پیشنهاد جدیدی را به مبلغ 500 میلیون دلار از اسکناس های قابل تبدیل برای به دست آوردن بیت کوین اضافی راه اندازی کردند. شرکت هوش تجاری تبدیل به توسعه بیت کوین آخرین گردآوری کمک مالی خود را در 13 مارس اعلام کرد که دوباره در قالب یک ارائه اسکناس قابل تبدیل برای افراد ارشد خصوصی ارائه خواهد شد. برخی از آن می تواند برای اهداف عمومی شرکت نیز استفاده شود.
مایکرواستراتژی بزرگ ترین درانده شرکتی بیت کوین در حال حاضر 1.3 میلیارد دلار در دو هفته گذشته ارائه کرده است، از جمله ارائه 800 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل ارزش در اوایل این هفته. این افزایش در ابتدا به عنوان یک پیشنهاد 600 میلیون دلاری اعلام شد. با این حال، این رقم بعد از آن به 700 میلیون دلار افزایش یافت، به اضافی 100 میلیون دلار کل مبلغ اصلی که می تواند تحت شرایط خاص اعمال شود. مایکرواستراتژی تنها 5 هزار بیت کوین با داشتن حداقل 1 درصد از حداکثر عرضه نظری بیت کوین فاصله دارد. بر اساس قیمت های فعلی، 500 میلیون دلار می تواند 6850 بیت کوین بخرد. یکی از مسائل مهم در مورد بیت کوین این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین کدام است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی کمپانی مایکرواستراتژی برای شما ارائه کنیم و به بررسی جمع آوری کمک های مالی توسط مایکرواستراتژی برای خرید بیت کوین های بیشتر است. همانطور که گفته شد، مایکرواستراتژی یکی از بزرگ ترین دارندگان بیت کوین در بازار است که می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین بگذارد. مایکرواستراتژی اکنون در حال جمع آوری کمک های مالی برای خرید بیت کوین های بیشتر است تا ETF های بیت کوین بیشتری را برای سرمایه گذاران ارائه دهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا مایکرواستراتژی در حال جمع آوری کمک های مالی برای خرید BTC است؟
سوال امنیتی :7+57 = ?