چرا ورودی روزانه ETF بیت کوین به 1 میلیارد دلار رسیده است؟

1402/12/24

ورودی روزانه ETF بیت کوین به یک میلیارد دلار رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF بیت کوین چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده ETF بیت کوین خوش بین هستند؟ چرا میزان ورودی روزانه ETF بیت کوین به یک میلیارد دلار رسیده است؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. ETF بیت کوین یکی از مسائل مهم در حوزه کریپتو است که شما باید این مسئله را زیر نظر بگیرید. اخیرا ETFهای بیت کوین رکورد جدیدی را ثبت کرده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن ورودی روزانه ETF بیت کوین به 1 میلیارد دلار بپردازیم.

ETF چه تاثیری بر قیمت بیت کوین می گذارد؟

قبل از اینکه ETFهای بیت کوین به طور رسمی تایید شوند، تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی می کردند که پذیرش ETF می تواند قیمت بیت کوین را به طور چشمگیری بالا ببرد. بعد از راه اندازی و تایید اولین ETF بیت کوین در کمترین زمان بازار بر اساس استراتژی با شایعه بخر و با خبر بفروش ریزش کرد، ولی در بلند مدت، شانس ورود سرمایه گذاران بزرگ و افراد ثروتمند زیاد است و این می تواند به معنی تزریق میلیون ها دلار سرمایه به بازار باشد. سرمایه گذاران نهادی با کمک ETF به صورت قانونی در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند و دیگر از بابت قانون مقرران به ارث رسیدن و همچنین نگهداری امن بیت کوین ها نگرانی نخواهند داشت.
رشد اخیر قیمت بیت کوین به لطف پذیرش ETF و افزایش تمایل سرمایه گذاران نسبت به خرید سهام ETF است. در حاضر سرمایه گذاران و افراد زیادی نسبت به خرید سهام ETF بیت کوین اقدام می کنند. همچنین شرکت های ارائه کننده ETF در حال رقابت با یکدیگر هستند و روز به روز بیت کوین های بیشتری می خرند. این مسئله نیز می تواند قیمت بیت کوین را به طور قابل توجهی بالا ببرد. استقبال از ETF ها می تواند روی آینده بیت کوین تاثیر بگذارد.

رسیدن ورودی روزانه ETF بیت کوین به 1 میلیارد دلار

توجه داشته باشید که صندوق های قابل معامله در بورس(ETF) بعد از جذب بیش از 1 میلیارد دلار جریان خالص برای اولین بار در 12مارس به نقطه عطف جدیدی دست یافتند. سرمایه گذاری در ETFهای بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه می دهد، چون جریان ورودی روزانه به 11.1 میلیارد دلار در 13 روز گذشته رسیده است. در 12 مارس صندوق های ETF بیت کوین شاهد بزرگ ترین ورودی روزانه 1.045 میلیارد دلاری خود بودند که معمولا توسط ETF بیت کوین کمک می کرد.
به عنوان یک نتیجه مستقیم از ورودی های بزرگ به ETFهای بیت کوین و یک روند صعودی حمایتی، جریان ورودی روزانه سرمایه ای که توسط شبکه بیت کوین ذخیره می شود، تنها به 2 میلیارد دلار در روز رسید و نقطه عطف دیگری برای اکوسیستم محسوب می شود. از میان ETFهای بیت کوین تایید شده در ایالات متحده، فرانکلین بیت کوین کمترین جریان ورودی را با 148 میلیون دلار تا به امروز ثبت کرد، در حالی که IBIT سهم شیر را با 11.4 میلیارد دلار در اختیار دارد. در اولین روز معاملاتی ETFهای زیادی توسط سرمایه گذاران خریداری شدند و این مسئله باعث شد تا میزان ورودی روزانه ETF های بیت کوین به 1 میلیارد دلار برسد و رکورد جدیدی را ثبت کند. به این ترتیب، ETFهای بیت کوین می توانند قیمت بیت کوین را افزایش دهند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن ورودی روزانه ETF بیت کوین به 1 میلیارد دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین یکی از مسائل مهم در بازار کریپتو است که اخیرا شرکت های ارائه دهنده ETF با یکدیگر رقابت می کنند و این مسئله باعث شده است تا میزان ورودی روزانه ETFهای بیت کوین به 1 میلیارد دلار برسد و رکورد جدیدی را ثبت کنند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ورودی روزانه ETF بیت کوین به 1 میلیارد دلار رسیده است؟
سوال امنیتی :1+93 = ?