تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم در حال افزایش است

1402/12/25
تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم در حال افزایش است

تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم(ETH) در حال افزایش است. به نظر می رسد یک رالی صعودی برای اتریوم در راه است. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید به چارت قیمتی این ارز مراجعه کرده و سطوح مهم قیمتی را شناسایی کنید تا بتواند معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که ارز اتریوم(ETH) اخیرا عملکرد خوبی از خود نشان داده است و سرمایه گذاران را هم هیجان زده و هم محتاط کرده است. دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا، با ارزش بازار نزدیک به 480 میلیارد دلار، اخیرا برای اولین بار از دسامبر 2021 از مرز 4 هزار دلار فراتر رفت و موجی از پیش بینی های صعودی را برانگیخت. ولی آیا این یک تجدید حیات واقعی است یا ما شاهد یک گذر موقت قبل از یک اصلاح بالقوه هستیم؟
تایید مدت ها انتظار ETF اتریوم در ایالات متحده موضوع داغلی است با گمانه زنی ها مبنی بر اینکه چراغ سبز می تواند باعث هجوم قابل توجهی از سرمایه های سازمانی شود وبه طور بالقوه میلیاردها دلار را به اکوسیستم اتریوم تزریق کند. علاوه بر این، انتظار می رود رویداد هاوینگ بیت کوین این ارز را به نصف کاهش می دهد، تاثیر مثبتی روی کل بازار کریپتو داشته باشد و به طور بالقوه اتریوم را بیشتر پیش ببرد.
این چشم انداز خوش بینانه با افزایش فعالیت های زنجیره ای تقویت می شود. داده های IntoTheBlock افزایش چشمگیری در تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم نشان می دهد. از لحاظ تاریخی، این روند با افزایش قیمت ماهانه 50 درصدی برای ارز اتریوم با بازارهای صعودی همسو می شود که نشان دهنده هجوم کاربران جدیدی است که وارد فضای کریپتو شده و فعالانه در شبکه شرکت می کنند. آن را به عنوان یک مهمانی شلوغ در نظر بگیرید. هرچقدر تعداد افراد بیشتری حضور پیدا کنند، جو زنده تر می شود.
ولی داستان چیزهای بیشتری وجود دارد. بررسی دقیق تر شاخص های فنی تصویر کمی متفاوت را نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی و جریان پول Chaikin در حال حاضر در مناطقی که بیش از حد خرید شده اند، با RSI به طور خاص به مرز 70 نزدیک می شوند. 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تعداد دارندگان کوتاه مدت اتریوم در حال افزایش است
سوال امنیتی :6+70 = ?