چرا بایدن مالیات 30 درصدی برای ماینینگ کریپتو اعمال می کند؟

1402/12/23

جو بایدن در طرح بودجه جدید، مالیات 30 درصدی را برای ماینینگ کریپتو اعمال کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ این خبر چه تاثیری روی بازار کریپتو می گذارد؟ آیا ماینرها اکنون در کشور آمریکا باید مالیات پرداخت کنند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. همچنین باید اخبار مربوط به حوزه کریپتو را دنبال کنید تا بتوانید از هرگونه نوسانات احتمالی سود به دست آورید. جو بایدن اخیرا مالیات 30 درصدی را برای ماینینگ کریپتو اعمال می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت ماینینگ کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی مالیات 30 درصدی ماینینگ کریپتو بپردازیم.

آشنایی با صنعت ماینینگ کریپتو

ماینینگ یا استخراج بیت کوین به فرایندی در بازار کریپتو گفته می شود که در آن افراد می توانند با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مختلف، بیت کوین های جدیدی تولید کنند و از این طریق درآمد داشته باشند. در اصل ماینینگ ارزهای دیجیتال به معنی دریافت ارزهای دیجیتال از طریق حل معادلات رمزنگاری با استفاده از کامپیوترهاست. این پروسه شامل اعتبارسنجی بلاک های داده و اضافی کردن سابقه تراکنش به یک دفتر کل عمومی دیجیتال به اسم بلاک چین است. شما نیز می توانید در این فرایند شرکت کرده و سود به دست آورید.
صنعت ماینینگ را می توان یکی از سودآورترین صنایع دانست. تا قبل از ایجاد بیت کوین(BTC) کلمه ماینینگ خیلی رایج نبود. ولی با پیدایش بیت کوین خیلی از افراد تمایل داشتند تا از این شبکه درآمد کسب کنند. علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال که بازار را اداره می کند، این ماینرها هستند که نقش مهمی در بقای شبکه دارند. استخراج بیت کوین نیازمند دستگاه ها و تجهیزات قدرتمندی است. شبکه بیت کوین برای حفظ ثبات شبکه و جلوگیری از استخراج سریع بیت کوین ها معیاری به اسم سختی استخراج وجود دارد.

اعمال شدن مالیات 30 درصد ماینینگ کریپتو

توجه داشته باشید که سناتور آمریکایی سینتیا لومیس گفت که اگرچه این نشان می دهد که دولت نسبت به ارزهای دیجیتال خوش بینانه است، مالیات 30 درصدی جایگاه این صنعت را در کشور از بین می برد. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده ایده مالیات 30 درصدی بر برق مصرفی توسط ماینرهای ارز دیجیتال را در پیشنهاد بودجه خود برای سال 2025 احیا کرده است.
در یک سند وزارت خزانه داری ایالات متحده با عنوان توضیحات کلی پیشنهادهای درآمد سال مالی 2025 دولت، این کشور تاکید کرد که قوانین فعلی به غیر از گزارش کارگزاری و تراکنش نقدی، به دارایی های دیجیتال نمی پردازند. به همین دلیل دولت می خواهد مالیات غیرمستقیم بر استخراج دارایی های دیجیتال اعمال کند. در صورت پیاده سازی، شرکت های استخراج ارز دیجیتال باید میزان و نوع برق مصرفی خود را گزارش دهند. علاوه بر این، شرکت ها باید ارزش برق مصرفی خود را در صورت خرید خارجی گزارش دهند. در همین حال، ماینرهایی که ظرفیت محاسباتی را اجازه می کنند، موظف هستند که ارزش برق شرکتی را که ظرفیت را به آنها اجازه داده است، گزارش دهند. یکی از راه های موفقیت در استخراج ارز دیجیتال شناخت بهترین ماینر برای استخراج بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت ماینینگ کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی مالیات 30 درصدی ماینینگ کریپتو بپردازیم. همانطور که گفته شد، ماینینگ یکی از صنعت های سودآور در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید در این صنعت شرکت کرده و درآمد بالایی داشته باشید. اخیرا جو بایدن نیز در طرح بودجه جدید خود برای سال بعدی، مالیات 30 درصدی را برای صنعت ماینینگ ارزهای دیجیتال اعمال کرده است. این خبر می تواند بازار کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا بایدن مالیات 30 درصدی برای ماینینگ کریپتو اعمال می کند؟
سوال امنیتی :4+83 = ?