نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن SHIB هستند

1402/12/23
نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن SHIB هستند

نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن SHIB هستند، آیا آنها چیزی می دانند که شما نمی دانید؟ اگر قصد خرید شیبا و سرمایه گذاری روی این ارز را دارید، توصیه می کنیم تا ابتدا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که نهنگ های شیبا اینو اخیرا در بازار شلوغ بودند، چون داده های زنجیره این نشان می دهند که آنها برای حرکت های بیشتر به سمت بالا از سکه میم قرار می گیرند. این توسعه زمانی انجام می شود که توکن کریپتو اینچ به بالاترین حد خود نزدیک شده است. نهنگ شیبا اینو 332 میلیارد توکن SHIB جمع آوری می کند. داده های زنجیره ای نشان می دهد که بیش از 332 میلیارد SHIB از شرکت تجاری کامبرلند به کیف پولی مرتبط با پلتفرم معاملاتی رمزنگاری Robinhood ارسال شده است.
در حالی که ماهیت تراکنش نامشخص است، داده های بیشتر از اتر اسکن نشان می دهد که کیف پول مرتبط با رابین هود در چند روز گذشته SHIB را در مقیاس بزرگ جمع آوری کرده است. علاوه بر تراکنش 332 میلیارد ارز دیجیتال شیبا این کیف پول همچنین شاهد ورودی میلیون ها توکن SHIB به آن بوده است. یک توضیح قابل قبول این واقعیت است که پلتفرم معاملاتی شاهد افزایش علاقه مشتریان خود به میم کوین است و مجبور شده است در دارایی های SHIB خود جمع کند.
در همین حال به نظر می رسد Robinhood تنها یکی از بسیاری از پلتفرم هایی است که معاملات SHIB در آن افزایش یافته است. داده های زنجیره ای نشان می دهد که صرافی کریپتو Crypto.com به طور قابل توجهی دارایی های SHIB خود را در 24 ساعت گذشته افزایش داده است. قابل ذکر است که جریانی بالغ بر 2 تریلیون توکن SHIB از یکی از کیف پول های داغ صرافی ارز دیجیتال به دیگری ارسال شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های شیبا اینو در حال جمع کردن SHIB هستند
سوال امنیتی :3+56 = ?