انتخابات پرتغال؛ آیا وضعیت ارز دیجیتال این کشور در خطر است؟

انتخابات پرتغال؛ آیا وضعیت ارز دیجیتال این کشور در خطر است؟

نوشته شده در : 1402/12/22

با نزدیک شدن به انتخابات کشور پرتغال، به نظر می رسد وضعیت ارز دیجیتال این کشور در خطر است. انتخابات عمومی پرتغال برای صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال این کشور خیلی مهم است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید قوانین کشورها در مورد ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
توجه داشته باشید که رای گیری برای انتخابات سراسری پرتغال در صبح روز 10 مارس 2024 باز شد، درست یک ماه قبل از پنجاهمین سالگرد انقلاب میخک که پایان دیکتاتوری سالازار بود. انتخابات نشان دهنده تغییر چشم انداز سیاسی پرتغال است. در سال 2020، آنتونیو کاستا نخست وزیر سابق، یک پیروزی تاریخی را به دست آورد و با 41.37 درصد آرا اکثریت مطلق را در پارلمان به دست آورد.
حزب چپ میانه سوسیالیست برای اداره کشور بدون نیاز به تشکیل ائتلاف چراغ سبز داشت. با این حال، دولت سوسیالیستی با فساد و رسوایی هایی همراه بوده است که باعث استعفای چندین نفر از جمله نخست وزیر کاستا شد. وقایع، رئیس جمهور جمهوری را وادار به برگزاری انتخابات جدید کرد و هژمونی PS را در سیاست گرتغال متزلزل کرد. آخرین نظرسنجی از Consulmark2 نشان می دهد که انتخابات گردن و گردن است. اگر می خواهید به طور کامل این موضوع را درک کنید، باید تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
پرتغال از سال 2016 در سراسر جهان به عنوان دوستدار رمزنگاری شناخته شده است. رژیم مالیاتی و مقررات منحصر به فرد آن، این کشور را به یک مرکز جهانی برای کاربران ارز دیجیتال و شرکت های بلاک چین تبدیل کرده است. به نظر شما چگونه یک دولت جدید با سیاست های متفاوت می تواند بر وضعیت پرتغال به عنوان یک مرکز دارایی دیجیتال یکی از معدود کانون های ارز دیجیتال اروپا تاثیر بگذارد؟
انتخابات پرتغال ممکن است سیاست های ارز دیجیتال را تغییر دهد. احزاب سیاسی پرتغال از این نظر منحصر به فرد هستند که همه احزاب ملی موقعیت های ارز دیجیتال را در برنامه های انتخاباتی خود جای داده اند. انجمن کریپتو پرتغالی موسسه اقتصاد جدید که توسط اعضای برجسته جامعه کریپتو پرتغالی تشکیل شده است، تفاوت های عمده در هر جزب سیاسی را برجسته کرده است.
دوستدار ارزهای دیجیتال، حزب سیاسی جدید چگا است که در برنامه به روز شده خود براس سال 2024 قصد خود را برای تحکیم موقعیت پرتغال به عنوان یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال ابراز کرد. این حزب می گوید که می خواهد پذیرش فناوری بلاک چین را با موارد استفاده واقعی در سطح سازمان گسترش دهد. پیشنهاد آنها ادعا می کند که آنها در آموزش فناری سرمایه گذذاری خواهند کرد که از آموزش ابتدایی با دوره های مقدماتی در مورد اقتصاد دیجیتال به ویژه امنیت سایبری، هوش مصنوعی ، برنامه نویسی و بلاک چین شروع می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انتخابات پرتغال؛ آیا وضعیت ارز دیجیتال این کشور در خطر است؟
سوال امنیتی :3+93 = ?