چرا ETF بیت کوین بلک راک نسبت به MicroStrategy بیشتر است؟

1402/12/21

بر اساس گزارش های منتشر شده، تعداد ETF بیت کوین های شرکت بلک راک نسبت به مایکرواستراتژی بیشتر است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا بلک راک ETF بیت کوین بیشتری دارد؟ آیا این شرکت می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم بازار را دنبال کنید تا از نوسانات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. ETF بیت کوین یکی از موضوعات داغ در بازار کریپتو است که اکنون شرکت های دارنده ETF با یکدیگر رقابت می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی بیشتر بودن ETF بیت کوین بلک راک نسبت به مایکرواستراتژی بپردازیم.

وضعیت فعلی ETF بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در حال تقویت خود به عنوان یک دارایی قانونی است که هر کسی می تواند در آن سرمایه گذاری کند. بسیاری از افراد معقتد هستند که ETF بیت کوین که بخشی از آینده بیت کوین به حساب می آید، می تواند این هدف را برآورده کند. در حالی که صندوق قابل معامله ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر در کانادا وجود دارد. مدتی می شود که قانون گذاران آمریکا اجازه حضور این صندوق ها را در بازارهای بورس آمریکا داده اند. اکنون سرمایه گذاران می توانند از طریق صندوق های ETF بیت کوین روی این دارایی سرمایه گذاری کنند.
جالب است بدانید، بیت کوین امکان دسترسی به امور مالی را برای دارندگان فراهم می کند. در اصل این ارز چیزهای زیادی برای افراد مختلف دارد. ولی دسترسی مستقیم و بی واسطه به پس اندازی که بیت کوین امکان پذیر می کند، خود می تواند ایجاد قدرت نماید. به طور کلی، زمانی که مردم درباره ETF بیت کوین حرف می زنند، معمولا منظورشان ETF در بازارهای آمریکا است. با این حال صندوق های قابل معامله در بازارهای مختلف وجود دارند. یک صندوق ETF بیت کوین در آمریکا می تواند این ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری تایید کند. البته چندین تلاش برای راه اندازی این نوع صندوق قابل معامله در آمریکا انجام شده.

رد شدن ETF بیت کوین بلک راک از مایکرواستراتژی

توجه داشته باشید که صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک از دارایی های مایکرواستراتژی از این ارز دیجیتال پیشی گرفته است. بر اساس داده های جمع آوری شده توسط BitMex بلک راک دارای 197943 بیت کوین به ارزش بیشاز 13.5 میلیارد دلار تا 8 مارس است، تقریبا 40 جلسه معاملاتی بعد از تصویب 9 صندوق جدید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار در 10 ژانویه. بدون احتساب GBTC گری اسکیل، ETFهای بیت کوین که اخیرا راه اندازی شده اند، مجموعا دارایی هایی به ارزش 28 میلیارد دلار دارند، چون تقاضای سازمانی همچنان باعث افزایش ارزش این رمز ارز می شود.
نکته قابل توجه این است که گزارش های مربوط به X نشان می دهد که پلتفرم های معاملاتی خارج از بورس بیت کوین تمام می شوند و برای انجام سفارش ها به صرافی های عمومی روی می آورند. معامله گران و تریدرها با حجم بالا مانند سرمایه گذاران نهادی، معمولا توسط میزهای فرابورس خدمات ارائه می کنند. شرکت فناوری مایکرواستراتژی در حالی که یک صادرکننده ETF بیت کوین نیست، به عنوان بخشی از استراتژی خزانه شرکت خود، مجموعه ای از 193000 بیت کوین ایجاد کرده است. شرکت نرم افزاری از یک استراتژی عملیاتی اهرمی استفاده می کند که در آن از بدهی برای تامین مالی عملیات و سرمایه گذاری استفاده می شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی بیشتر بودن ETF بیت کوین بلک راک نسبت به مایکرواستراتژی بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین یکی از موضوعات داغ در بازار ارز دیجیتال است که شرکت های صادرکننده ETF بیت کوین اکنون در حال رقابت هستند. میزان ETF بیت کوین های شرکت بلک راک افزایش یافته و از ETF های شرکت MicroStrategy فراتر رفته است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ETF بیت کوین بلک راک نسبت به MicroStrategy بیشتر است؟
سوال امنیتی :3+37 = ?