هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند

1402/12/21
هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند

هوش مصنوعی Claude Opus AI قیمت بیت کوین را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که آنتروپیک اخیرا از Claude Opus مدل هوش جدید خود که ابزاری برتر است، رونمایی کرده است. در همین حال، سرمایه گذاران و تریدرهای بیت کوین مشتاقانه به دنبال اطلاعاتی در مورد قیمت رمز ارزهای پیشرو برای پایان سال 2024 هستند. در این زمینه، فینبولد به Claude 3 Opus دسترسی پیدا کرد و هوش مصنوعی برتر را بر آن داشت تا قیمت بیت کوین را تا پایان سال پیش بینی کند. برای درخواست از کلود پرسیدیم که محتمل ترین محدوده، حداکثر و حداقل نرخ ارز بیت کوین در سال 2024 معامله خواهد شد.
رقیب امیدوارکننده ChatGPT پیش بینی می کند که بیت کوین در سال جاری روند صعودی قابل توجهی داشته باشد و با تحلیل های بنیادی مثبت در مورد عرضه و تقاضا روبرو شود. به طور خاص، کلود هوش مصنوعی پیش بینی می کند که بیت کوین تا پایان سال 2024 بین 120 هزار دلار تا 150 هزار دلار معامله خواهد شد. علاوه بر این، تغییرات در انتشار عرضه از طریق نصف شدن و استفاده از بیت کوین به عنوان محافظ تورم.
شایان ذکر است که این هوش مصنوعی حداکثر قیمت ممکن را 200 هزار دلار برای هر بیت کوین با حداقل 80 هزار دلار پیش بینی کرد. با این حال، هوش مصنوعی هشدار می دهد که بیت کوین برای رسیدن به پیش بینی صعودی 200 هزار دلاری به یک احساس بازار بسیار خوش بینانه و فشار حداقلی فروش نیاز دارد. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا بیت کوین را زیر نظر بگیرید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند
سوال امنیتی :7+60 = ?