تحلیلگران می گویند که DOGE، SHIB و PEPE در شرف انفجار قیمتی هستند

1402/12/20
تحلیلگران می گویند که DOGE، SHIB و PEPE در شرف انفجار قیمتی هستند

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال می گویند که شیبا اینو، دوج کوین و پپه در شرف انفجار قیمتی هستند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید که مایکل ون د پوپ، تحلیلگر ارز دیجیتال روایتی صعودی را برای آلت کوین ها ارائه کرده است و پیش بینی می کند که این توکن های رمزنگاری به زودی عملکرد قابل توجهی از آنها خواهند داشت. این پیش بینی مبتنی بر این باور است که آلت کوین ها در مقایسه با ارز دیجیتال پرچمدار، بیت کوین کم ارزش هستند. تحلیلگر کریپتو می گوید آلت کوین ها در شرف انفجار هستند.
Michael Van De Poppe در پست X اشاره کرد که هنوز حدود 40 تا 60 درصد سرمایه بازار برای آلت کوین ها وجود دارد. در پست بعدی X او اشاره کرد که ارزش گذاری این توکن های رمزنگاری در جفت بین کوین آنها هنوز نسبتا پایین است و این نشان می دهد که قدرت هنوز در راه است.
یکی از تحلیلگران مشهور بازار معقتد است که ارزش گذاری این آلت کوین ها باید با استفاده از ارزش بیت کوین آنها انجام شود و نه راه دیگری. اگر این کار انجام شود، او خاطرنشان کرد که می توان دید که آلت کوین ها در مقایسه با ارزهای دیجیتال پرچم دار هنوز به شدت کمتر از ارزش گذاری شده اند. در همین حال او اشاره کرد که آلت کوین ها بعد از ادغام بیت کوین از این دستاوردهای قابل توجه برخوردار خواهند شد. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.
در ویدیویی که در کانال یوتیوب خود منتشر شد، میشائل ون د پوپ در مورد همبستگی بین بیت کوین و این آلت کوین ها توضیح داد. این تحلیلگر اظهار داشت که رسیدن بیت کوین به اوج های جدید به این معنی است که پول بیشتری در بازار وجود دارد و این پول به زودی به سایر توکن های رمزنگاری خواهد چرخید. زمانی که این اتفاق می افتد، او انتظار دارد که این آلت کوین ها بازده قابل توجهی داشته باشند که ممکن است به دلیل انگ بازار نزولی دست کم گرفته شود. در همین حال، Michael Van De Poppe پیش بینی می کند که فصل آلت کوین در دوره های مختلفی خواهد آمد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران می گویند که DOGE، SHIB و PEPE در شرف انفجار قیمتی هستند
سوال امنیتی :3+71 = ?