آیا بیت کوین می تواند به سطح 70 هزار دلار برسد؟

1402/12/19

تحلیلگران و کارشناسان بازار گفته اند که بیت کوین(BTC) احتمال بتواند به بالاترین سطح تاریخ 70 هزار دلار برسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهرین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. همچنین باید پیش بینی های منتشر شده را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسان احتمالی در قیمت بیت کوین سود به دست آورید. به نظر می رسد بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 68600 دلار خرید و فروش می شود. به نظر می رسد بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. اگر به نمودار بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از 10 درصد رشد کرده است. همچنین این ارز با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند به سطوح بالایی برسد.
جالب است بدانید، در نزدیکی سطوح 69 هزار دلار که یک ناحیه روانی برای بیت کوین محسوب می شود، سرمایه گذاران و تریدرها سفارش های فروش خودشان را ثبت کرده اند که این سفارشات مانع رشد قیمت بیت کوین می شوند. بیت کوین در اولین برخورد با ناحیه 69 هزار دلار در یک لحظه ریزش کرد و به سطح 59 هزار دلار رسید. باز هم به نظر می رسد که سفارش های فروش زیادی در نزدیکی ناحیه 70 هزار دلار وجود داشته باشند که جلوی افزایش قیمت بیت کوین را بگیرند. بیت کوین تلاش می کند تا از سطح 70 هزار دلار عبور کند و و سقف جدید را ثبت کند.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار

توجه داشته باشید که در 8 مارس بعد از اینکه نرخ بیکاری در ایالات متحده باعث افزایش تقاضا برای کاهش نرخ بهره شد، به بالاترین حد خود رسید. قیمت بیت کوین رکورد جدید ثبت کرد. داده های کوین تلگراف و تریدینگ ویو به دنبال افزایش قیمت بیت کوین بودند، چون گاوها بازار کریپتو را به سمت کشف قیمت فرستادند و به 70 هزار دلار رسید. بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار به عنوان آخرین داده های بیکاری در ایالات متحده نشان داد که پیش بینی های بیکاری در ماه فوریه پیشی گرفته است و نشان می دهد که فشارهای تورمی به دلیل سیاست های اقتصادی محدوده کننده کاهش یافته است.
در اظهار نظر در مورد رویدادهای در حال ظهور، فعالان بازار کریپتو بر اهمیت زمان رسیدن به اوج های جدید تاکید کردند که به طور منحصر به فردی قبل از نصف شدن یارانه بلوکی است. در نتیجه، بیت کوین می تواند زودتر از چیزی که تصور می شد، در چرخه کلان قرار بگیرد. شاخص دلار آمریکا بعد از انتشار به پایین ترین سطح خود در دو ماه گذشته رسید و به 102.36 رسید و در مقایسه با بالاترین سطح خود در سال گذشته، نزدیک به 5 درصد کاهش یافت. یکی از مسائل مهم در مورد ارز بیت کوین این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین کدام است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای پرنوسان در بازار کریپتو است که قیمت آن نسبت به عوامل مخلفی عکس العمل نشان می دهد. تحلیلگران بازار کریپتو گفتند که بیت کوین احتمالا بتواند به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 70 هزار دلار برسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند به سطح 70 هزار دلار برسد؟
سوال امنیتی :2+62 = ?