تحلیلگر کریپتو می گوید که قیمت XRP می تواند به 14.6 دلار برسد

1402/12/19
تحلیلگر کریپتو می گوید که قیمت XRP می تواند به 14.6 دلار برسد

یکی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال می گوید که قیمت ریپل(XRP) می تواند افزایش یابد و به 14.6 دلار برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که قیمت ریپل اکنون توانسته است خودش را بالاتر از سطح روانی 0.6 دلار قرار دهد، چون کل بازار کریپتو در ماه گذشته در حال حرکت صعودی بود. Dark Defender تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال قیمت جالبی را برای ریپل پیش بینی کرده است و فاش می کند که اگر ارز ریپل به بالاترین حد خود برسد، این ارز می تواند هدف قیمتی 14.4 دلار را تاچ کند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
ریپل می تواند 2300 درصد افزایش یابد!
بهتر است بدانید، تحلیل اخیر Dark Defender از مسیر قیمت ریپل بر اساس عملکرد گذشته آن در برابر بیت کوین است. بررسی عمیق نمودار ریپل که توسط تحلیلگر در X به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که ریپل از اواسط سال 2023 نسبت به بیت کوین ضعیف عمل کرده است. ریپل از آگوست 2023 بیش از 60 درصد در برابر بیت کوین کاهش یافته است. پویایی های اخیر بازار باعث تشدید عملکرد ضعیف آن در برابر بیت کوین شده است. بیت کوین همچنان به سطوح مختلف قیمتی فشار می آورد تا به بالاترین حد خود برسد.
نکته قابل توجه این است که Dark Defender اشاره کرد که قیمت ریپل در حال حاضر به سطح حمایتی رسیده است که مسیر قیمت ریپل را در ماه های آینده مشخص می کند. به اصطلاح حمایت از سال 2015 دارای ویژگی های تشکیل سطوح پایین تر است. نمودار قیمت یک جهش بیش از این حمایت را نشان می دهد تا یک شکست ورودی با نسبت های حماسی را به بالاترین سطح فعلی برساند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگر کریپتو می گوید که قیمت XRP می تواند به 14.6 دلار برسد
سوال امنیتی :6+35 = ?