آیا تتر امکان جابجایی USDT بین بلاک چین ها فراهم می کند؟

نوشته شده در : 1402/12/17

ارز دیجیتال تتر امکان جابجایی USDT بین شبکه های بلاک چینی را فراهم می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ تتر بر روی کدام شبکه های بلاک چینی فعالیت می کند؟ چگونه می توان USDT را بین بلاک چین های مختلف جابجا کرد؟
ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی دارند که شما می توانید از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. استیبل کوین های زیادی در بازار وجود دارند که ارز تتر یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار کریپتو است. اگر شما قصد خرید تتر را دارید، باید اخبارهای مهم پیرامون این ارز را مطالعه کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی امکان جابجایی USDT بین بلاک چین ها بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز تتر چگونه است؟

تتر یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار کریپتو است که پشتوانه آن دلار آمریکا است. ما می خواهیم در این بخش وضعیت ارز تتر را تجزیه و تحلیل کنیم. تحلیل تکنیکال می تواند برای تجزیه و تحلیل قیمت ها، حجم، جریان پول و سایر اطلاعات بازار استفاده شود و به سرمایه گذاران کمک کند تا ارزش واقعی تتر را به صورت روزانه یا هفتگی مشخص کنند. با تحلیل شاخص های قیمت می توان به ارزش ذاتی USDT پی برد. این نوع تحلیل ارز دیجیتال تتر به سرمایه گذاران و معامله گران بازار کریپتو کمک می کند تا مشخص کنند که آیا روند فعلی ادامه خواهد داشت یا خیر.
جالب است بدانید، قیمت تتر(USDT) در ماه ها و سال های گذشته طبق اهداف خود عمل کرده و با حداقل تغییرات قیمت ماهانه 0.998 دلار و بالاترین قیمت 1 دلار در نوسان است. با این حال قیمت تتر با چندین ریزش عمده روبرو شده است. نمونه دیگر نوسانات لحظه ای تتر بعد از فشار فروش پنجشنبه سیاه در مارس 2020 رخ داد. زمانی که بیت کوین با از دست دادن نیمی از ارزش خود تا محدوده 4 هزار دلار سقوط کرد و شاخص ترس و طمع به نقطه ترس شدید رسید. در پی این اتفاق تتر به بالاترین سطح خود یعنی 1.21 دلار رسید.

امکان جابجایی USDT بین بلاک چین ها

توجه داشته باشید که تتر به کاربران خود این امکان را می دهد تا USDT خودشان را بین بلاک چین ها جابجا کنند، در صورتی که هر کدام از بلاک چین های عملیاتی پاسخگو نباشد. صادرکننده اصلی استیبل کوین تتر ابزار بازاریابی را برای انتقال تتر خود راه اندازی کرده است. استیبل کوین بین بلاک چین های مختلفی در حالی که USDT به ارزش بازار 100 میلیارد دلاری رسیده است.
ارز دیجیتال تتر از راه اندازی یک سطح بازیابی بلاک چین در 4 مارس برای اطمینان از دسترسی پایدار به USDT در صورت بروز اختلال در یکی از چندین شبکه بلاک چین مورد استفاده برای تراکنش های USDT خبر داد. بهتر است بدانید، تتر از 4 مارس در 14 شبکه بلاک چینی از جمله اتریوم، ترون، سولانا، آوالانچ و.... جابجا می شود. بر اساس اعلامیه منتشر شده، کاربران USDT آسیب دیده می توانند با استفاده از رابط وب یا ابزارهای خط فرمان، فرایند مهاجرت را شروع کنند. این فرایند شامل امضای رمزنگاری درخواست مهاجرت برای تایید مالکیت توکن های تتر است که با کیف پول های افزونه مرورگر مانند متامسک و کیف پول های سخت افزاری لجر یا ترزور در دسترس هستند. علاوه بر این، یک رابط خط فرمان به کاربران اجازه می دهد تا کلید خصوصی خود را به طور مستقیم وارد کنند و به آنها کمک می کند تا با استفاده از یک اسکریپت منبع باز در دستگاه محلی خود پیام لازم را امضا کنند. یکی از سوالات متداول در مورد ارزهای دیجیتال این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی امکان جابجایی USDT بین بلاک چین ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، تتر امکان جابجایی USDT را بین بلاک چین های مختلف برای کاربران خود فراهم می کند. به این ترتیب، کاربران می توانند از 4 مارس به بعد توکن های تتر را بر روی 14 شبکه بلاک چینی مختلف جابجا کنند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا تتر امکان جابجایی USDT بین بلاک چین ها فراهم می کند؟
سوال امنیتی :4+36 = ?