قیمت بیت کوین در معرض یک حرکت نزولی دیگر است

1402/12/18
قیمت بیت کوین در معرض یک حرکت نزولی دیگر است

قیمت بیت کوین در معرض خطر یک حرکت نزولی دیگر قبل از افزایش است. اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین سعی می کند تا بالاتر از مقاومت 68 هزار دلاری قرار بگیرد. بیت کوین اکنون در حال تجمیع است و ممکن است به سمت منطقه پشتیبانی 63400 دلار کاهش یابد. قیمت بیت کوین در حال تلاش برای افزایش سرعت برای افزایش بیشتر از قیمت های جدید است. قیمت بیت کوین اکنون در بالای 65 هزار دلار معامله می شود. یک خط روند نزولی کوتاه مدت با مقاومت نزدیک به 67 هزار دلار در نمودارساعتی بیت کوین در حال شکل گیری است.
این ارز می تواند ریزش های قیمت خودش را افزایش دهد و به منطقه حمایتی 63400 دلار برگردد. قیمت بیت کوین اکنون با مانع بزرگی روبرو است. قیمت بیت کوین از 69200 دلار که بالاترین حد خود را ثبت کرده بود، شروع به کاهش شدید کرد. بیت کوین قبل از کاهش ضرر به 59150 دلار سقوط کرد. دوباره به بالای 65 هزار دلار رسید، ولی خرس ها اکنون از قیمت های صعودی بالاتر از سطح 67500 دلار محافظت می کنند.
اوج در 67600 دلار تشکیل شد و قیمت هم اکنون در حال تثبیت است. این بازار بالاتر از سطح 23.6 فیب اصلاحی حرکت صعودی از 59150 دلار به سمت بالای 67600 دلار خرید و فروش می شود. مقاومت کلیدی بعدی می تواند 68 هزار دلار باشد که بالاتر از آن قیمت می تواند به سمت منطقه مقاومت 69200 دلار افزایش یابد. اگر حرکت واضحی در بالای منطقه مقاومت 69200 دلار وجود داشته باشد، قیمت می تواند به سمت سطح 70 هزار دلار افزایش یابد.
هرگونه سود بیشتر ممکن است قیمت بیت کوین را به سطح 72 هزار دلار برساند. اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومت 67 هزار دلاری بالا رود، می تواند اصلاح نزولی دیگری را شروع کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 66 هزار دلار است. اولین پشتیبانی اصلی 65 هزار دلار است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین در معرض یک حرکت نزولی دیگر است
سوال امنیتی :7+70 = ?