چرا بیت کوین یک ریزش 10 درصدی را تجربه کرد؟

نوشته شده در : 1402/12/17

بیت کوین بعد از اینکه به سقف قیمتی خود رسید، نزدیک به 10 درصد ریزش کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین چه زمانی دوباره به روند صعودی خود برمی گردد؟ بیت کوین تا چه ناحیه ای می تواند به رشد خود ادامه دهد؟
اگر قصد جمع آوری یا خرید بیت کوین را دارید، باید منتظر باشید تا بیت کوین به یک ناحیه حمایتی نزدیک شود. به طور کلی، شما باید وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنید. قیمت بیت کوین اخیرا افزایش یافته و به سقف قیمتی خود رسیده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ریزش 10 درصدی قیمت بیت کوین بپردازیم.

بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین(BTC)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود؟ بیت کوین یک ارز دیجیتال مشهور و محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آنجایی که بیت کوین یک ارز نوپا و نوظهور است، قیمت آن نوسانات زیادی دارد و مدام بالا و پایین می شود. شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت بیت کوین، از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. عرضه و تقاضا یکی از مهم ترین شاخص های تاثیرگذار بر قیمت بیت کوین است. زمانی که تقاضا برای خرید بیت کوین بیشتر از عرضه آن شود، قیمت بیت کوین به طور چشمگیری افزایش می یابد.
به طور کلی می توان گفت، افزایش تقاضا به معنی قوی تر شدن گاوهای بیت کوین و افزایش تمایل برای خرید بیت کوین است. همچنین اخبار و رسانه ها نیز قیمت بیت کوین(BTC) را تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین، شما باید اخبار و رسانه ها را زیر نظر بگیرید تا از نوسانات احتمالی قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اگر به نمودار بیت کوین نگاه کنید، سطوح مهمی را خواهید یافت که بیت کوین با برخورد به این سطوح عکس العمل نشان می دهد و ممکن است قیمت آن به طور چشمگیری کاهش یابد.

ریزش 10 درصدی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که بیت کوین(BTC) روز سه شنبه به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 69200 دلار رسید، سپسدر یک فروش خشونت آمیز به 59700 دلار سقوط کرد. داده های CoinGlass نشان می دهد که این اصلاحات باعث انحلال های آبشاری شد و بیش از 1 میلیارد دلار موقعیت های مشتقات اهرمی را در تمام ارزهای دیجیتال از بین برد. اگر بیت کوین نتواند حمایت های خودش را حفظ کند، ممکن است ریزش بزرگی را تجربه کند.
نکته قابل توجه این است که ارز دیجیتال بیت کوین بیش از 10 درصد از سقف قیمتی خود در روز سه شنبه ریزش کرد، چون فروش سنگین در صرافی های ارز دیجیتال افزایش قیمت را بالاتر از 69 هزار دلار محدود کرد و در یک مقطع قیمت را به زیر 60 هزار دلار رساند. ارز بیت کوین در اوایل روز به 69200 دلار افزایش یافت، ولی دفتر سفارشات در صرافی بایننس نشان داد که سفارشات فروش بزرگ در سطوح قیمتی بالاتر از دسته بندی شده اند، با بیش از 300 بیت کوین به ارزش حدود 20 میلیون دلار، به قیمت 69 هزار دلار و بیش از 500 بیت کوین افزایش یافت.
فشار فروش از افزایش قیمت بیت کوین جلوگیری می کند. بعد از اینکه شاخص کوین دسک بیت کوین برای مدت کوتاهی به بالاترین حد خود یعنی 69200 دلار رسید، بیت کوین در یک دقیقه بیش از 1000 دلار سقوط کرد. داده های کوین دسک نشان می دهد که فروش بعد از آن در موج ها تسریع شد و قیمت ابتدا به زیر 65 هزلار دلار کاهش یافت. یکی از مسائلی که در مورد ارزهای دیجیتال مطرح است این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ریزش 10 درصدی قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیت کوین بعد از اینکه توانست به سقف قیمتی خود برسد، یک سقوط 10 درصدی را تجربه کرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا بیت کوین یک ریزش 10 درصدی را تجربه کرد؟
سوال امنیتی :5+41 = ?