چرا صرافی بایننس هیچ اطلاعاتی به سازمان SEC ارائه نمی دهد؟

1402/12/16

با توجه به خبرهای منتشر شده، صرافی بایننس(Binance) هیچ گونه اطلاعاتی به سازمان SEC ارائه نمی دهد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا صرافی بایننس متهم شده است؟ به نظر شما چرا صرافی بایننس به سوالات کمیسیون SEC پاسخگو نیست؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که نوسانات زیادی دارند و شما می توانید با انجام معاملات متعدد سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت این رمز ارزها به دست آورید. بایننس یک صرافی ارز دیجیتال مشهور است که شما می توانید معاملات خودتان را در این پلتفرم معاملاتی انجام دهید. این صرافی که مرتکب جرایمی شده است، هیچ اطلاعاتی به کمیسیون SEC ارائه نمی دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی ارز دیجیتال بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی پاسخگو نبودن صرافی بایننس به سازمان SEC بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance)

طبق گفته بزرگان بازار ارز دیجیتال، هر چیزی ممکن است در بازار کریپتو رخ دهد. در حال حاضر صرافی بایننس(Binance) در یک شرایط بسیار مهم و حساسی قرار دارد. کناره گیری بنیانگذار و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو اتفاقی ناگهانی و بسیار مهم است. ریچارد تنگ با سابقه قوی در امور مالی و قانون گذاری برای هدایت صرافی بایننس و عبور دادن آن از چالش ها و مشکلات فعلی به عنوان مدیر عامل جدید برگزیده شده است. کارشناسان ارز دیجیتال به طور کامل این روند اتفاقات بایننس را آنالیز کردند. شما باید کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال را بررسی کنید.
جالب است بدانید، جایگزین شدن مدیر عامل صرافی بایننس، همراه با جریمه سنگین 4.3 میلیارد دلاری این صرافی را در شرایط خاصی قرار می دهد. با این حال، تحلیلگران مشهور بازار این تحولات را به عنوان فرصت هایی برای رشد و سازگاری در نظر می گیرند. حتی با وجود فشارهای قانونی و جریمه مالی سنگین انتظار می رود که شهرت جهانی و پایگاه کاربران قوی صرافی بایننس آن را سرپا نگه دارد. توکن بایننس BNB در سیستم بایننس همچنین بر ثبات این صرافی اضافی می کند و فضای بیشتری برای رشد ایجاد می کند. بعد از بررسی و تحلیل دقیق، تحلیلگران بازار چشم اندازی امیدوارکننده برای صرافی بایننس ترسیم می کنند و باور دارند که با وجود چالش های پیش رو، نقاط قوت و توانایی بایننس شرایط خوبی برای آن ایجاد می کند.

چرا صرافی بایننس به کمیسیون SEC پاسخگو نیست؟

توجه داشته باشید که کمیسیون SEC ادعا می کند که بازوی ایالات متحده بایننس به سوالات کلیدی مربوط به ارزهای دیجیتال مشتریان و سایر عناصر اصلی تحقیقات در حال انجام پاسخی ارائه نکرده است. SEC در گزارش وضعیت مشترک 5 مارس به دادگاه ناحیه واشنگتن دی سی ادعا کرد که خدمات بازرگانی BAM که به عنوان صرافی بایننس تجارت می کند.
نکته قابل توجه این است که وکلای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) نوشتند که SEC معقتد است که با BAM در مورد برخی از سوالات مهم که BAM قادر به پاسخگویی به آنها نبوده است، به بن بست رسیده است و بنابراین مداخله دادگاه موجه است.  در این گزارش صرافی بایننس ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار را رد کرد و گفت که با تمام درخواست های بسیار گسترده، تنظیم کننده برای اطلاعات موافقت کرده است و از دادگاه خواسته است تا روند کشف سریع را پایان دهد. این صرافی اعلام کرد که ادعاهای SEC در مورد دارایی های مشتری بی اساس است و اضافی کرد که فراتر از تعهدات خود به ناظر اوراق بهادار بوده است.
صرافی بایننس اضافی کرد که هزاران سند در مورد هر جنبه قابل تصور از شیوه های نگهداری دارایی خود از جمله اظهارات تحت سوگند، گزارش های ماهانه و تسهیل چندین بازرسی از دستگاه های نگهداری مشترک که شامل دارایی های مشتری است، تهیه کرده است. به عنوان بخشی از حل و فصل، ژائو به اتهامات پولشویی اعتراف کرد و در تاریخ 3 آوریل با دادگاه کیفری خود روبرو شد که ممکن است با 18 ماه زندان روبرو شود. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که کارمزد صرافی بایننس بیشتر است یا کوکوین؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی ارز دیجیتال بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی پاسخگو نبودن صرافی بایننس به سازمان SEC بپردازیم. همانطور که گفته شد، بایننس یکی از صرافی های ارز دیجیتال محبوب در بازار است که اخیرا به سوالات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC پاسخ نمی دهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا صرافی بایننس هیچ اطلاعاتی به سازمان SEC ارائه نمی دهد؟
سوال امنیتی :7+34 = ?