قیمت اتریوم بیش از 10 درصد کاهش یافت، ولی گاوها هنوز قدرتمند هستند

1402/12/16
قیمت اتریوم بیش از 10 درصد کاهش یافت، ولی گاوها هنوز قدرتمند هستند

قیمت اتریوم بیش از 10 درصد کاهش می یابد، ولی گاوها همچنان مشغول خرید اتریوم هستند. قیمت اتریوم قبل از سقوط 3850 دلار افزایش می یابد. اتریوم بیت کوین را دنبال کرد، ولی گاوها هنوز در نزدیکی منطقه حمایت 3350 دلاری فعال هستند.
توجه داشته باشید که ارز اتریوم قبل از سقوط به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته و بالای 3800 دلار معامله شد. قیمت نزدیک به 3500 دلار معامله می شود. در نمودار ساعتی اتریوم زیر خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی 3620 دلار شکسته شد. اگر منطقه مقاومت 3600 دلاری را به سمت بالا بشکند، این ارز می تواند افزایش قیمت خودش را از سر بگیرد.
قیمت اتریوم مانند ارز بیت کوین(BTC) رالی خودش را به بالای سطح 3650 دلار رساند. بیت کوین افزایش یافت و حتی به بالاترین سطح تاریخی جدید بالای 69 هزار دلار نیز رسید. اتریوم همچنین قبل از ظهور خرس ها، سطح 3800 دلار را کاهش داد. واکنش نزولی شدیدی از بالای 3827 دلار وجود داشت. قیمت بیش از 500 دلار سقوط کرد و به سمت حمایت 3200 دلاری رسید.
مقاومت اصلی بعدی نزدیک به 3680 دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است حرکت صعودی پیدا کند. توقف بعدی گاوها می تواند نزدیک به سطح 3820 دلار باشد. اگر حرکتی بالاتر از مقاومت 3820 دلاری وجود داشته باشد، اتریوم حتی می تواند به سمت مقاومت 3950 دلار افزایش یابد. هر سود بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش 4 هزار دلاری داشته باشد.
به نظر می رسد ارز دیجیتال اتریوم هنوز پتانسیل صعودی دارد و می تواند تا سطوح بالاتری رشد کند. اگر اتریوم نتواند حمایت اصلی خودش را حفظ کند، ممکن است ریزش قابل توجهی را تجربه کند و وارد یک روند نزولی قوی شود. تحلیلگران نیز نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت اتریوم بیش از 10 درصد کاهش یافت، ولی گاوها هنوز قدرتمند هستند
سوال امنیتی :5+30 = ?