برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را جابجا می کند

1402/12/14
برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را جابجا می کند

توجه داشته باشید که برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را به چالش می کشد. چون 2 میلیارد دلار از مبادلات خارج می شود. بیت کوین با سریع ترین سرعت از اواسط سال 2021 از مبادلات خارج می شود و در مسیر ثبت رکوردهای تاریخی جدید از نظر دلار آمریکا قرار دارد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت کلی بازار را آنالیز کرده و سطوح مهم قیمت بیت کوین را شناسایی کنید.
ارز بیت کوین صرافی ها را با سریع ترین نرخ در سال های اخیر ترک می کند، چون اقدام قیمت بیت کوین برای رسیدن به بالاترین سطح تاریخی رقابت می کند. جیمز ون استراتن، پژوهشگر و تحلیلگر داده در شرکت بینش ارزهای دیجیتال CryptoSlate در پستی در X در 3 مارس، برداشت های چند میلیارد دلاری بیت کوین را نشان می دهد. انعکاس برداشت های صرافی بیت کوین در سال 2021 سرمایه گذاران اصلی ممکن است هنوز به ارزهای دیجیتال بازنگشته باشند، ولی در پس زمینه صرافی های بیت کوین از ذخایر بیت کوین خالی می شوند.
ون استراتن با آپلود داده های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode نشان داد که تنها در اول مارس، برداشت ها تقریبا 2 میلیون دلار بوده است. او اظهار داشت فکر نمی کنم قبلا چنین چیزی ندیده باشم. همچنین ون استراتن به نقش صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین اشاره کرد که تقریبا 200 میلیون دلار برای متولی Coinbase Pro ارسال می شود.
گلس نود مجموع دارایی های بیت کوین موجود در پلتفرم تجاری اصلی را که نظارت می کند، تا 2 مارس 2286347 بیت کوین قرار می دهد. این کمترین مقدار از مارس 2018 است. در همین حال ارقام جداگانه ای که به ترکیب بازار بیت کوین را ردیابی می کنند، نشان می دهد که موجودیت های جدید اکنون وارد بازار می شوند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را جابجا می کند
سوال امنیتی :7+83 = ?