خروج 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی ها در هفته پیش

نوشته شده در : 1402/12/14
خروج 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی ها در هفته پیش

جستجو

سرمایه گذاران 906 میلیون دلار اتریوم را از صرافی ها خارج کردند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش اتریوم را تشخیص دهید. با خروج اتریوم از صرافی ها، قیمت این ارز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
داده های منتشر شده در سایت های تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال نشان می دهند که اتریوم(EHE) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3400 دلار معامله می شود و معامله گران و دارندگان اتریوم احساسات صعودی دارند. تحلیلگران مشهور بازار کریپتو نیز پیش بینی می کنند که اتریوم می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.
بر اساس گزارش IntoTheBlock هفته گذشته 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی های ارز دیجیتال خارج شد که نشان دهنده ذهنیت هلدینگ در میان سرمایه گذاران و تریدرهاست. این خروج گسترده اتریوم از صرافی ها می تواند نشان دهند که تریدرها قیمت های بالاتر را پیش بینی می کنند و دارایی خودشان را به کیف پول های خصوصی برای ذخیره سازی طولانی مدت منتقل می کنند.
تحلیلگر کریپتو رالی صعودی را برای کاردانو نیز پیش بینی می کند. جدول زمانی اینجاست نگرش هلدینگ در بحبوحه جهش گسترده تر قیمت ارزهای دیجیتال در سراسر بازار و تقاضاهای مختلف برای اتریوم برای عبور از 4 هزار دلار و فراتر از آن ظاهر شده است. اتریوم یکی از انواع ارزهای دیجیتال است.
داده های مبادله معمولا به ارائه یک نمای کلی از پویایی عرضه و تقاضای دارایی های کریپتو کمک می کند. زمانی که عرضه یک ارز دیجیتال در مبادلات کاهش می یابد، نشان می دهد که دارندگان دیدگاه بلندمدتی دارند. در این راستا داده های مبادله از IntoTheBlock در مورد اتریوم نشان می دهد که پویایی به سمت تقاضا رو به افزایش است چون سرمایه گذاران انباشت دومین ارز دیجیتال بزرگ صنعت را از ابتدای سال افزایش داده اند.
مهم تر از همه، خروجی اتریوم از صرافی ها در هفته گذشته به 906 میلیون دلار رسید تا هشت هفته متوالی خروجی را نشان می دهد. این الگوی خروجی دوباره توسط یک معیار مبادله قابل مقایسه در CryptoQuant تایید شده است. از 10 ژانویه مقدار کل ذخایر ارزی اتریوم بیش از 1 میلیون اتریوم کاهش یافته است و در حال حاضر به 13.7 میلیون اتریوم رسیده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد خروج 906 میلیون دلار اتریوم از صرافی ها در هفته پیش
سوال امنیتی :9+55 = ?