چرا صرافی بایننس ارز نایرا نیجریه را از پلتفرم خود حذف کرده است؟

1402/12/13

صرافی ارز دیجیتال بایننس ارز نایرا نیجریه را از پلتفرم خود حذف کرده است و دولت نیجریه خواستار غرامت 10 میلیارد دلار از صرافی بایننس شده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا صرافی بایننس ارز نایرا را از پلتفرم P2P خود حذف کرده است؟ آیا قیمت ارز نایرا سقوط کرده است؟
امروزه به دلیل افزایش استقبال کاربران از بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی زیادی به وجود آمده اند که یکی از این پلتفرم ها، صرافی بایننس است. بایننس اخیرا ارز نایرا نیجریه را از خدمات P2P خود حذف کرده است. قیمت این ارز به دنبال این خبر کاهش شدیدی را تجربه کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز نایرا(Naira) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حذف شدن ارز نایرا نیجریه از صرافی بایننس بپردازیم.

آشنایی با ارز نایرا(Naira)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارز نایرا(Naira) چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارز دیجیتال نایرا e-Naira ارز بومی کشور نیجریه است که شما می توانید با این ارز را از صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی مختلفی خریداری کنید. در 14 ژوئن نیجریه که به دلیل پذیرش قابل توجه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین شناخته می شود، ارز ملی خود نایرا را منتشر کرد و به بانک ها و سایر معامله گران فارکس اجازه داد تا آن را به صورت آزادانه معامله کنند. سیاست جدید می تواند پیامدهای مختلفی برای تریدرها داشته باشد. بایننس یکی از انواع صرافی های رمز ارز است.
تریدرهای ارز دیجیتال خارجی در حال حاضر می توانند با نرخ های مشخص شده توسط بازار به جای نرخ های مشخص شده توسط بانک مرکزی نیجریه مبادله کنند. این اقدام به دنبال تصمیم رئیس جمهور برای اعمال مالیات 10 درصدی بر ارزهای دیجیتال روی سود سرمایه صورت می گیرد و می تواند به طور مثبت یا منفی یک تغیر بازی برای صنعت ارزهای دیجیتال نیجریه باشد. یک رسانه با دیوید اوساوارو کارشناس ارز دیجیتال محلی صحبت کرد که گفت نوسانات ارزش نایرا در برابر سایر ارزها، از جمله ارزهای دیجیتال ممکن است بر سودآوری معاملات رمز ارزها تاثیر بگذارد.

حذف شدن ارز نایرا نیجریه از صرافی بایننس

توجه داشته باشید که پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال بایننس، ارز نیجریه نایرا را از خدمات همتا به همتای خود حذف کرد. چون دولت نیجریه به دنبال غرامت 10 میلیارد دلاری در بحبوحه سرکوب صرافی ارز دیجیتال است. بایو اونانگو مشاور ویژه رئیس جمهور بولا تینوبو، در مصاحبه ای با BBC در اول مارس، بروزرسانی در مورد تقاضای غرامت را به عنوان بخشی از تلاش ها برای تثبیت پول محلی فاش کرد. اونانگو گفت که بایننس اگر متوقف نشود، اقتصاد نیجریه را نابود خواهد کرد، چون به طور خودسرانه نرخ ارز خارجی را مشخص می کند.
نکته قابل توجه این است که ویژگی p2p به کاربران، خریداران و فروشندگان این امکان را می دهد تا بدون دخالت شخص ثالث معامله کنند. در سال 2021 در نیجریه به دنبال ممنوعیت دولت در صنعت پررونق کریپتو در زمان دولت رئیس جمهور سابق محمدو بوهاری محبوب شد. با توجه به کاهش سریع نایرا و در نتیجه نرخ تورم بالای 29.9 درصدی طی سه دهه اخیر، دولت تمرکز خودش را به پلتفرم هایی معطوف کرد که خدمات ارزهای دیجیتال ارائه می کنند. این سایت ها برای تجارت و ایجاد ارزش غیررسمی برای ارز نایرا مشهور شده اند. یکی از رمزهای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال شناخت نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز نایرا(Naira) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حذف شدن ارز نایرا نیجریه از صرافی بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز نایرا یکی از رمز ارزهای بومی کشور نیجریه است که صرافی بایننس این ارز را از خدمات مالی P2P خود حذف کرده است. این مسئله باعث شد تا قیمت ارز نایرا به طور قابل توجهی کاهش یابد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا صرافی بایننس ارز نایرا نیجریه را از پلتفرم خود حذف کرده است؟
سوال امنیتی :4+69 = ?