داده های تاریخی نشان دهنده سقوط قریب الوقوع 25 درصدی بیت کوین است

1402/12/13
داده های تاریخی نشان دهنده سقوط قریب الوقوع 25 درصدی بیت کوین است

داده های تاریخی نشان دهنده سقوط قریب الوقوع 25 درصدی بیت کوین است. اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین(BTC) را به طور دقیق پیش بینی کنید.
توجه داشته باشید که داده های تاریخی نشان می دهد که هیچ چرخه بیت کوین بدون تجربه اصطلاحات دو رقمی قابل توجه به اوج خود نرسیده است. این رکوردها، با اینکه دلهره آور هستند، ولی از لحاظ تاریخی فرصت های سودآوری را برای سرمایه گذاران و تریدرها ارائه کرده اند. همانطور که بیت کوین به صعود خود ادامه می دهد و قیمت آن بالای 62 هزار دلار است، پیش بینی یک اصلاح بالقوه بزرگ است و پنجره ای به ماهین چرخه ای بازار ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.
سرمایه گذار باتجربه CryptoJelleNL اخیرا پستی را در اوایل امروز در پلتفرم X به اشتراک گذاشت که به اصلاح قریب الوقوع در محدوده 20 تا 25 درصد برای بیت کوین اشاره کرد. بر اساس تجزیه و تحلیل چرخه، این کاهش پیش بینی شده نشان دهنده افت احتمالی تا محدوده 46500 دلار است و فرصتی را برای سرمایه گذاران برای تقویت موقعیت خود در ارزهای دیجیتال پیشرو در نظر می گیرد.
این دیدگاه در زمان بررسی کاهش شدت اصلاحات با بلوغ بازار اعتبار بیشتری پیدا می کند. چرخه بیت کوین 2017-2016 با هفت اصلاح اساسی مشخص شد، با میانگین عقب نشینی 32 درصد، به طور قابل توجهی بر احساسات سرمایه گذاران و ارزش های پرتفوی تاثیر گذاشت. در چرخه بعدی که بیت کوین را به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 69 هزار دلار رساند، شرایط بازار به طور قابل توجهی برای سرمایه گذاران صعودی ملایم تر بود. با تجربه 5 رکورد، میانگین کاهش به 24 درصد محدود شد.
سریع به سمت چرخه فعلی حرکت کنید و چشم انداز تا حدودی متفاوت به نظر می رسد. با تنها چهار اصلاح قابل توجه ثبت شده تاکنون میانگین عقب نشینی 21 درصدی بیت کوین باید یک عقب نشینی قابل توجهی داشته باشد، البته نه به سختی موارد قبلی. این نشان دهنده بلوغ رو به رشد بازار است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد داده های تاریخی نشان دهنده سقوط قریب الوقوع 25 درصدی بیت کوین است
سوال امنیتی :5+88 = ?