رالی قیمتی میم کوین ها یک سیگنال برای آلت سیزن است

1402/12/12
رالی قیمتی میم کوین ها یک سیگنال برای آلت سیزن است

رالی قیمتی میم کوین ها ممکن است یک سیگنال قریب الوقوع فصل آلت کوین ها باشد. این نشانه ای برای تماشا است. به گفته تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو، بیت کوین در سال جاری منجر به پیشرفت کریپتو شده است، ولی آلت کوین ها ممکن است به زودی عملکرد بهتری داشته باشند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید منتظر بمانید تا زمان فصل آلت کوین ها فرا برسد.
به گفته تحلیلگران، ارز بیت کوین(BTC) بزرگ ترین و قدیمی ترین ارز دیجیتال دنیا اخیرا در رالی دارایی های دیجیتال پیشتاز بوده است، ولی به گفته تحلیلگران نشانه های اولیه وجود دارد که به اصطلاح فصل آلت کوین در پیش است، زمانی که توکن های کوچک تر بازار عملکرد بهتری دارند.
ارز بیت کوین در حال حاضر به بالاترین حد خود در سال 2021 نزدیک شده است و در این هفته به 64 هزار دلار رسیده است و در کنار جریان های قوی به ETFهای بیت کوین است. از ابتدای سال تاکنون 48 درصد افزایش یافته است، در حالی که شاخص CoinDesk در بازار گسترده در مدت مشابه 33 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده عملکرد ضعیف بخش آلت کوین هاست. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کنید و از نوسانات احتمالی مطلع باشید.
تحلیلگران بازار در گزارشی از بازار جمعه گفتند که این ممکن است به زودی تغییر کند. K33 نوشت که با قضاوت بر اساس تاریخ، آلت کوین ها نسبت به زمانی که در حال حاضر هستیم، عملکرد بهتری خواهند داشت. در این گزارش اشاره شد که ارزش بازار بیت کوین نسبت به ارزش بازار بیت کوین نسبت به ارزش کل همه ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین و اتر از زمان پایانی بازار در نوامبر 2022 دو برابر شده است. به گفته تحلیلگران، این راه اندازی مشابه اواخر سال 2020 است، قبل از اینکه آلت کوین ها شروع به رسیدن به بیت کوین کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رالی قیمتی میم کوین ها یک سیگنال برای آلت سیزن است
سوال امنیتی :5+65 = ?