ETF بیت کوین Blackrock در برزیل راه اندازی شد

1402/12/12
ETF بیت کوین Blackrock در برزیل راه اندازی شد

با توجه به خبرهای منتشر شده، ETF بیت کوین بلک راک در برزیل راه اندازی شد، بازار ETF 4 درصد از کل عرضه ارز دیجیتال بیت کوین را تضمین می کند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که بلک راک بزرگ ترین مدیر دارایی دنیا، روز پنجشنبه از راه اندازی iShares Bitcoin Trust ETF در برزیل خبر داد. از جمعه 1 مارس سهام این صندوق شاخص که قیمت لحظه ای بیت کوین را دنبال می کند، در بورس کالا و آتی برزیل موسوم به B3 معامله می شود.
بلک راک ETF بیت کوین IBIT39 را در برزیل راه اندازی کرد. کارینا ساعد، رئیس بلک راک در برزیل بر تعهد این شرکت به ارائه وسایل نقلیه دسترسی با کیفیت بالا به سرمایه گذاران در بازار دارایی دیجیتال تاکید کرد. او اظهار داشت که IBIT39 پیشرفت طبیعی تلاش های ما در طول سالیان متمادی است و بر اساس قابلیت های اساسی که تاکنون در بازار دارایی های دیجیتال ایجاد کرده ایم است.
Felipe Goncalves سرپرست محصولات بهره و ارز در B3 در مورد رشد بازار ارز دیجیتال فهرست شده در برزیل بحث کرد. او خاطرنشان کرد که این بازار که از سال 2021 شروع شد، اکنون دارای 13 ETF با مجموع دارایی های 2.5 میلیارد دلاری است. افزایش استقبال از ETF می تواند روی آینده بیت کوین تاثیر بگذارد.
طبق گزارش رسانه های محلی برزیل، در حالی که بازار در سال های اولیه خود با نوساناتی روبرو بود، تا پایان سال به حجم معاملات روزانه چشمگیر 30 میلیون دلاری رسید. گونسالوز اشاره کرد که سرمایه گذاران در ETFهای ارز دیجیتال شامل سرمایه گذاران نهادی مانند صندوق ها و سرمایه گذاران فردی با تعداد فعلی 170 هزار هستند. نقدینگی در بازار توسط افراد غیر مقیم سرمایه گذاری در کل B3 تامین می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ETF بیت کوین Blackrock در برزیل راه اندازی شد
سوال امنیتی :6+40 = ?