برادر سام بنکمن فرید می گوید زندگی او در زندان تلف می شود

1402/12/11
برادر سام بنکمن فرید می گوید زندگی او در زندان تلف می شود

برادر سام بنکمن فرید می گوید که زندگی او در زندان تلف می شود. اگر می خواهید از نوسانات قیمت رمز ارزها سود به دست آورید، باید خبرهای مهم بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید. برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیز باید به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که پدر، مادر و برادر مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX، همگی نامه هایی به قاضی لوئیس کاپلان نوشته اند که نشان می دهد عدم آگاهی اجتماعی SBF می تواند منجر به مشکلاتی در زندان شود. وکلای سام بنکمن فرید شامل 29 نامه حمایت از عفو برای مدیر عامل سابق FTX در حالی که یک قاضی فدرال برای تصمیم گیری در مورد حکم او آماده می شود، شامل توصیه هایی از خانواده نزدیکش بود.
در پرونده 27 فوریه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک، وکلای SBF نامه هایی از باربارا فرید، جوزف بنکمن و گابریل بنکمن فرید مادر، پدیر و برادر مدیر عامل سابق به ترتیب پیوست کردند. شاید به طور قابل پیش بینی، هر سه برای هفت اتهام جنایتی بنکمن فرید جستجو در دوران کودکی، شخصیت و نقش این مرد 31 ساله در صرافی FTX درخواست مجازات سبکی کردند. FTX یکی از انواع صرافی های رمز ارز در دنیا است که نتوانست خیلی زیاد به فعالیت خود ادامه دهد و خیلی زود ورشکست شد.
گابریل گفت که سام اشتباهاتی کرده است، ولی زندگی او در زندان تلف می شود. همچنین او هدایای بزرگی برای ارائه به دنیا دارد. برخلاف دادگاه، جایی که جنبه هایی از شخصیت متهم ممکن است همیشه به عنوان مدرک ارائه نشود، صدور حکم راه را برای درخواست های شخصی مختلف دوستان و اعضای خانواده باز می کند. در 28 مارس، قاضی لوئیس کاپلان تصمیم خواهد گرفت که بانکمن فرید چه مدت در زندان بماند، چون مدیر عامل سابق برای یکی از آخرین بارها به دادگاه برمی گردد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد برادر سام بنکمن فرید می گوید زندگی او در زندان تلف می شود
سوال امنیتی :1+40 = ?