سناتورهای آمریکایی با طرح های CBDC جو بایدن مخالف هستند

1402/12/11
سناتورهای آمریکایی با طرح های CBDC جو بایدن مخالف هستند

با توجه به خبرهای منتشر شده، سناتورهای آمریکایی با طرح های جو بایدن CBDC مخالف هستند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید و بتوانید از نوسانات ایجاد شده در بازار کریپتو سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که طرح فدرال رزرو برای انتشار دلار دیجیتال در ایالات متحده بعد از آنکه 5 سناتور قانونی را ارائه کردند و خواستار ممنوعیت CBDC شدند، با مانع روبرو هستند. به عبارت دیگر، 5 سناتور ایالات متحده دست به دست هم داده اند تا با طرح های دولت بایدن برای انتشار دلار دیجیتال با امضای مشترک قانونی مبنی بر ممنوعیت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی مبارزه کنند.
در 26 فوریه شخصی به اسم تد کروز، سناتور ایالات متحده به همراه سناتورهای بیل هاگرتی، ریک اسکات، تد باد و مایک براون، قانون ایالتی ضد نظارت CBDC را معرفی کردند و اقتدار فدرال رزرو برای اجرای CBDC را به چالش کشیدند. سناتورها نگران هستند که CBDC دولت باید برای نظارت بر شهروندان و نقض آزادی برنامه ریزی می شود. شما باید تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
بهتر است بدانید، سناتور کروز از کنگره درخواست کرد تا توضیح دهد که فدرال رزرو هیچ اختیاری برای اجرای CBDC ندارد. این لایحه به طور خاص برخلاف اختیارات فدرال رزرو برای ارائه محصولات یا خدمات خاص به طور مستقیم به یک شخص، ممنوعیت استفاده از ارز دیجیتال بانک مرکزی برای سیستم های پولی و برای اهداف دیگر است. اعلامیه کروز در مورد تشکیل پرونده، CBDC را به عنوان پول قابل برنامه ریزی تحت کنترل دولت توصیف می کند که می تواند اطلاعات شخصی شهروندان را جمع آوری کند و به هر دلیلی به طور بالقوه وجوه را ردیابی و مسدود کند.
در صورت امضای قانون، این مقررات همچنین مستلزم مجوز قانونی از کنگره برای صدور هرگونه CBDC در آینده است. این تضمین می کند که فدرال رزرو نمی تواند در یک بانک خرده فروش بسیج شود. علاوه بر حمایت پنج سناتور، این قانون توسط 5 انجمن نیز تایید شده است. از طرف دیگر، دونالد ترامپ که برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد می شود، قول داده است که هرگز اجازه نخواهد داد یک CBDC داخلی ایجاد شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سناتورهای آمریکایی با طرح های CBDC جو بایدن مخالف هستند
سوال امنیتی :8+56 = ?