چرا ETF بیت کوین بلک راک برای دومین بار رکورد زد؟

نوشته شده در : 1402/12/10

ETF بیت کوین بلک راک برای دومین روز متوالی توانست رکورد جدیدی را ثبت کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما عملکرد ETF بلک راک چگونه است؟ چرا سرمایه گذاران به ETF نقطه ای بیت کوین شرکت بلک راک علاقه زیادی دارند؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید این عوامل را زیر نظر بگیرید. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت بیت کوین، ETF بیت کوین است. هرچقدر تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین بیشتر باشد، قیمت بیت کوین نیز به همان اندازه بالا می رود. اخیرا ETF بلک راک رکورد جدیدی را ثبت کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ثبت رکورد جدید ETF بلک راک بپردازیم.

وضعیت فعلی صندوق ETF بیت کوین

ETF بیت کوین نوعی صندوق قابل معامله در بورس است که به سرمایه گذاران و معامله گران فعال در بازار ارز دیجیتال این امکان را می دهد تا بدون مالکیت یا مدیریت مستقیم ارز بیت کوین، از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین در بازار سود زیادی به دست آورند. ETF بیت کوین می تواند دارای خود ارز رمزنگاری شده بیت کوین یا قراردادهایی مرتبط با قیمت بیت کوین باشد. قیمت سهام ETF از قیمت بیت کوین پیروی می کند. با بالا رفتن قیمت بیت کوین، قیمت سهام ETF بیت کوین نیز به همان اندازه بالا می رود.
جالب است بدانید، صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF پای سرمایه گذاران و نهادهای بزرگ را به حوزه ارز دیجیتال باز کرده است. تصویب یک صندوق ETF بیت کوین می تواند باعث مشارکت کاربران فعال در بازارهای مالی سنتی در حوزه رمز ارزها شود و در عین حال، دیگر نگرانی نسبت به نگهداری فیزیکی دارایی های خودشان نخواهند داشت. توجه داشته باشید که صندوق ETF بیت کوین می تواند رمز ارزهای دیگری را نیز به غیر از بیت کوین در داخل خود جای دهد. این صندوق ها می توانند روی آینده بیت کوین تاثیر بگذارند.

ثبت دومین رکورد متوالی ETF بلک راک

توجه داشته باشید که ETF بیت کوین بلک راک برای دومین روز متوالی به رکورد بیش از 1.3 میلیارد دلار رسید. ETFهای بیت کوین دوباره یک روز قوی را ثبت کردند و بیش از 2 میلیارد دلار در حجم معاملات روزانه ثبت کردند، ولی کمی از رکورد روز دوشنبه فاصله گرفتند. IBIT بلک راک در روز سه شنبه 1.35 میلیارد دلار معامله شد و از رکورد حجم روزانه روز دوشنبه فراتر رفت.
نکته قابل توجه این است که ETFهای بیت کوین نقدی فهرست شده در ایالات متحده روز دوشنبه با افزایش ارزش بیت کوین به 57 هزار دلار، 520 میلیون دلار ورودی خالص جذب کردند. صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک در روز سه شنبه یک روز معاملاتی بزرگ دیگر را پشت سر گذاشت و برای دومین روز متوالی بیش از 1.3 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه را ثبت کرد که با افزایش قیمت بیت کوین به 57 هزار دلار تقویت شد. اریک بالچوناس تحلیلگر ETF بلومبرگ در یک پست Xبعد از ظهر سه شنبه در بسته شدن بازار خاطرنشان کرد که IBIT بلک راک 1.357 میلیارد دلار در حجم معاملات در طول روز رزرو کرد و رکورد 1.3 میلیارد دلاری روز دوشنبه را شکست.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ثبت رکورد جدید ETF بلک راک بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین نوعی صندوق قابل معامله در بورس است که شما می توانید با خرید و فروش ETF بیت کوین سود زیادی از بالا رفتن قیمت بیت کوین به دست آورید. ETF بلک راک برای دومین روز متوالی رکورد جدیدی را ثبت کرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ETF بیت کوین بلک راک برای دومین بار رکورد زد؟
سوال امنیتی :8+47 = ?