چرا توکن Serenity Shield تقریبا 99 درصد سقوط می کند؟

نوشته شده در : 1402/12/09

توکن Serenity Shield به دنبال برخی از مشکلات کیف پول متامسک، ممکن است بیش از 99 درصد سقوط کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید توکن Serenity Shield چیست؟ این توکن چه برنامه ها و اهدافی دارد؟ چرا این توکن در یک روند نزولی طولانی مدت قرار گرفته است؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت آنها مدام بالا و پایین می شود و شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال و خرید و فروش رمز ارزها، سود زیادی کسب کنید. توکن های مختلفی در این بازار وجود دارند که هر کدام از آنها کاربردها و مزایای خاصی دارند. توکن Serenity Shield نیز یکی از این توکن هاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد توکن Serenity Shield برای شما ارائه کنیم و به بررسی سقوط 99 درصدی توکن Serenity Shield به دنبال مشکلات کیف پول متامسک بپردازیم.

آشنایی با توکن Serenity Shield

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که توکن سرنیتی شیلد چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که توکن سرنیتی شیلد Serenity Shield یکی از ارزهای رمزنگاری شده در بازار کریپتو است که قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. با استفاده از توکن سرنیتی شیلد دارایی های دیجیتال شما به ذینفع انتخابی شما ارسال می شود از ضررهای جبران ناپذیر ناشی از مرگ زودرس جلوگیری می کند. در صورت تصادف مرگبار، این اولین راه حل فناوری شناسایی غیرمتمرکز در بلاک چین است که به بستگان شما این امکان را می دهد تا دارایی های دیجیتال شما را بازیابی کنند.
جالب است بدانید، توکن Serenity Shield اولین راهکار پروتکل هویت غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه بلاک چینی است که در شرایطی مانند مرگ یا اتفاقات ناگهانی برای یک شخص، امکان بازیابی دارایی های دیجیتال او را برای نزدیکان او فراهم می کند. به طور کلی، این توکن امکان مالکیت کامل بر دارایی های دیجیتال را برای کاربران فراهم می کند و با ارائه یک راهکار منحصر به فرد، باعث آرامش خاطر کاربران می شود. این راهکار که بر بستر بلاک چین به وجود آمده است، از امنیت تغییرناپذیر قراردادهای هوشمند و یک برنامه غیرمتمرکز کاربرمحور استفاده می کند.

سقوط 99 درصدی توکن Serenity Shield

توجه داشته باشید که توکن Serenity Shield به دنبال برخی از مشکلات امنیتی در کیف پول متامسک، تقریبا 99 درصد سقوط می کند. این توکن به عنوان یک راه حل توصیف می شود، بعد از حذف حدود 6.9 میلیون توکن SHERSH به ارزش 5.6 میلیون دلار در آن زمان از یکی از کیف پول های متامسک تیم، تقریبا 99 درصد سقوط کرد. توکن سرنیتی شیلد در یک پست X فوریه 27 این سوء استفاده را تایید کرد و به جامعه خود اطلاع داد که تمام معاملات، سپرده ها و برداشت های SEHRSH در صرافی های متمرکز را به حالت تعلیق درمی آورد.
نکته قابل توجه این است که توکن سرنیتی شیلد با یک قرارداد توکن جدید راه اندازی مجدد خواهد شد، این پروژه بدون افشای جدول زمانی اعلام کرد. در این بیانیه آمده است که این تصمیم با تعهد ما برای حفاظت مسئولانه از منابع جامعه و به حداقل رساندن قرار گرفت در معرض حادثه امنیتی مطابقت دارد. در همان پست، سرنیتی شیلد گفت که به طور فعال در حال کار است تا تمام نقدینگی را به قراردادهای هوشمند جدید اختصاص دهد و هرگونه نقدینگی حاصل از اکسپلویت را جایگزین کند.
مدیران کانال تلگرام Serenity Shield در حال بی صدا کردن افرادی هستند که آنها را فرا خوانده اند، دریافت نکردند. کاربران شبکه اجتماعی X همچنین از این پروژه به دلیل ذخیره وجوه در کیف پول ارز دیجیتال متامسک انتقاد کرد. کیف پول های نرم افزاری مانند متامسک به اینترنت متصل هستند تا دسترسی سریع تر و راحت تری به پروتکل های مالی غیرمتمرکز را فراهم کنند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد توکن Serenity Shield برای شما ارائه کنیم و به بررسی سقوط 99 درصدی توکن Serenity Shield به دنبال مشکلات کیف پول متامسک بپردازیم. همانطور که گفته شد، توکن سرنیتی شیلد یکی از توکن های مشهور در بازار کریپتو است که اخیرا به دنبال برخی مشکلات امنیتی در متامسک سقوط بزرگی را تجربه کرده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا توکن Serenity Shield تقریبا 99 درصد سقوط می کند؟
سوال امنیتی :1+94 = ?