پیش بینی 88 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین

پیش بینی 88 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین

نوشته شده در : 1402/12/10

پیش بینی 88 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین با رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح در دو سال اخیر. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را به طور دقیق تشخیص دهید.
با توجه به اینکه بیت کوین اخیرا از مرز 57 هزار دلار عبور کرده است و بالاترین سطح خودش را از سال 2021 نشان می دهد، چشم انداز صعودی در میان تحلیلگران و کارشناسان ظاهر شده است. بیت کوین به 88 هزار دلار می رسد. رایان راسموسن تحلیلگر ارشد تحقیقات رمزنگاری در BitWise که اخیرا بینش خودش را طی مصاحبه ای با Yahoo Finance به اشتراک گذاشته است. راسموسن یک مسیر صعودی برای بیت کوین پیش بینی کرد و پیش بینی کرد که قیمت بالقوه تا پایان سال 2024 به 88 هزار دلار برسد.
به گفته راسموسن، معامله بیت کوین در این قیمت ممکن است، با استناد به عواملی مانند هیجان و احساسات صعودی پیرامون رویداد هاوینگ آتی و معامله گران آینده که در موقعیت های صعودی قرار می گیرند. علیرغم اینکه بیت کوین زیر مرز 88 هزار دلار پیش بینی شده، راسموسن معامله می شود، روند صعودی خودش را حفظ می کند و بالاترین قیمت اخیر از 57 هزار دلار فراتر رفته است. سایر تحلیلگران از جمله معامله گر افسانه ای پیتر برانت، این خوش بینی را به اشترک می گذارد و هدف 200 هزار دلاری را برای چرخه فعلی بازار صعودی پیش بینی می کند.
علاوه بر این، علی تحلیلگر ارز دیجیتال الگوی مگافون را در نمودار روزانه بیت کوین شناسایی کرده است که در صورت حفظ سطوح قیمتی 50 تا 53 هزار دلار، پتانسیل افزایش قابل توجهی به سمت 60500 دلار را نشان می دهد. نکته قابل توجه جدای از بیت کوین، راسموسن در مورد اتریوم نیز صحبت کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی 88 هزار دلاری برای قیمت بیت کوین
سوال امنیتی :3+82 = ?