استیبل کوین ها به بالاترین قیمت از سال 2022 رسیدند

استیبل کوین ها به بالاترین قیمت از سال 2022 رسیدند

نوشته شده در : 1402/12/09

استیبل کوین ها با ارزش بازار 140 میلیارد دلاری بالاترین قیمت از سال 2022 به روند صعودی کریپتو عضو شدند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت کلی بازار کریپتو را آنالیز کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که فوریه به طور کلی ماه قابل توجهی برای ارزهای دیجیتال و صنعت کریپتو بوده است. ما شاهد بودیم که بیت کوین و اتر دو ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، به نقاط عطفی رسیده اند که از زمان شروع زمستان کریپتو دیده نشده است. همانطور که بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران اعلام کرده اند، به نظر می رسد روند صعودی شروع شده است و به نظر می رسد روندی 2 ساله را دنبال می کند که در آن صنعت شروع به بازپس گیری ارتفاعات از دست رفته در سال 2022 کرده است.
اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که استیبل کوین ها ثابت می مانند، ولی بازار در حال توسعه و گسترش است. با توجه به داده های DefiLlama استیبل کوین ها در رالی صعودی به بازار کریپتو پیوستند، چون ارزش بازار آن برای اولین بار از دسامبر 2022 به 140 میلیارد دلار رسید. استیبل کوین ها ارزهای رمزپایه ای هستند که به گونه ای طراحی شده اند که ارزش آنها با ارزش دیگری مانند دلار آمریکا یا کالایی مانند طلا مرتبط باشد. آنها بخش بزرگی از حجم معاملات روزانه رمز ارزها را تشکیل می دهند، چون بسیاری از آنها را برای تراکنش های روزمره مفیدتر می دانند.
با این حال، گسترش اخیر بازار استیبل کوین تنها توسط احساسات مثبت تقویت نشده است. تتر با بیش از 98 میلیارد دلار، سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و در چند سال گذشته به گسترش دامنه خود ادامه داده است. فقط در این میاه، ارزش بازار تتر 2 میلیارد دلار افزایش یافت. در سال گذشته بیش از 28 میلیارد دلار افزایش یافته است. با توجه به داده های کوین مارکت کپ تتر(USDT) همچنین به عنوان اولین ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات در 24 ساعت گذشته رتبه بندی شده است.
USDC Circle که از نظر حجم معاملات روزانه در رتبه پنجم و از نظر ارزش بازار در رتبه هفتم قرار دارد نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و افزایش ارزش بازار 2 میلیارد دلاری آن نشان دهنده بهبود در این ماه است. ارزش بازار استیبل کوین بعد از کاهش از 40 میلیارد دلار در مارس سال گذشته یک سال افت کرد. با این حال، فهرست مجدد جفت های معاملاتی آن در بایننس و گسترش اخیر به بازارهای بین المللی همانطور که کوین بیس اخیرا آن را نامیده است، به احیای مجدد USDC دامن زده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استیبل کوین ها به بالاترین قیمت از سال 2022 رسیدند
سوال امنیتی :3+81 = ?