سرمایه گذاری سنگین نهنگ MATIC در صرافی بایننس

سرمایه گذاری سنگین نهنگ MATIC در صرافی بایننس

نوشته شده در : 1402/12/09

نهنگ های Matic یک سرمایه گذاری سنگین در صرافی بایننس انجام دادند. MATIC یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنید. البته ابتدا باید وضعیت این ارز را به طور کاملا دقیق بررسی کنید.
توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای نشان می دهند که یک نهنگ پالیگان سپرده قابل توجهی را در صرافی ارز دیجیتال بایننس انجام داده است، نشانه ای که ممکن است برای پالیگان(MATIC) نزولی باشد. نهنگ پالیگان 13.7 میلیون دلار ارزش MATIC را به بایننس سپرده است. بر اساس داده های سرویس ردیاب تراکنش های ارز دیجیتال Whale Alert یک تراکنش بزرگ در طول روز گذشته روی شبکه مشاهده شده است.
نقل و انتقال مورد بحث شامل جابجایی 13.1 میلیون ارز دیجیتال MATIC به ارزش تقریبی 13.7 میلیون دلار به دلار آمریکا بود که این تراکنش در شبکه انجام شد. با توجه به مقیاس بزرگ این انتقال، احتمالا یک نهاد نهنگ مسئول آن بوده است.
نهنگ ها می توانند موجوداتی تاثیرگذار روی بلاک چین باشند، چون دارایی های آنها خیلی زیاد است. به این ترتیب، حرکات آنها می تواند ارزش تماشا را داشته باشد، چون ممکن است منجر به نوسانات شدید در بازار شود و یا حداقل ما را در مورد احساسات بین این نهادهای بزرگ مطلع کند. بایننس یکی از انواع صرافی های رمز ارز است که بیشتر نهنگ ها تراکنش های خودشان را در این صرافی انجام می دهند.
در مورد چیزی که چنین معامله ای ممکن است برای بازارها متضمن باشد، به هدف پشت آن برمی گردد. در زیر جزئیات بیشتری در مورد آخرین انتقال نهنگ پالیگان(MATIC) آمده است که ممکن است زمینه آن را آشکار کند. آدرس ارسال کننده درگیر در این تراکنش پالیگان یک کیف پول ناشناخته بود. یعنی آدرس با هیچ پلتفرم متمرکز شناخته شده ای مانند صرافی وابسته نبوده و بنابراین، احتمالا کیف پول یک سرمایه گذار است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سرمایه گذاری سنگین نهنگ MATIC در صرافی بایننس
سوال امنیتی :1+30 = ?