نهنگ ها 64 میلیون دلار ETH از صرافی ها خارج کردند

نهنگ ها 64 میلیون دلار ETH از صرافی ها خارج کردند

نوشته شده در : 1402/12/08

طبق خبرهای منتشر شده، نهنگ ها 64 میلیون دلار اتریوم(ETH) از صرافی ها خارج کردند. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را آنالیز کنید و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید و معاملات پرسودی انجام دهید.
بر اساس داده های Lookonchain یک پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای اتریوم، نهنگ ها تقریبا 64.2 میلیون دلار ETH از صرافی های اصلی برداشت کردند. این حرکت قابل توجه وجوه همزمان با افزایش قابل توجه قیمت اتریوم است که نشان دهنده افزایش علاقه به دارایی است. حرکت نهنگ های اتریوم نشان دهنده اعتماد است.
با توجه به داده های Lookonchain تعداد زیادی از عرضه اتریوم از کیف پول های صرافی به کیف پول های نگهبانی منتقل شده است. پلتفرم تحلیل زنجیره ای گزارش داد که یک آدرس اتریوم به مبلغ ETH 14632 به ارزش تقریبی 45.5 میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده است. این سایت توضیح می دهد که این سرمایه ها به طور فعال ظرف شش روز به اشتراک گذاشته شدند که نشان دهنده یک حرکت عمدی به سمت اتخاذ استراتژی های سرمایه گذاری بلند مدت است.
تجزیه و تحلیل این پلتفرم همچنین نشان می دهد که دو کیف پول نهنگ جدید دیگر ETH 6000 به مبلغ 18.7 میلیون دلار از صرافی کراکن به آدرس های کیف پول فاش نشده در دو روز گذشته منتقل کرده اند. این روند حاکی از افزایش سرمایه گذاران عمده ارز اتریوم است. این افزایش تقاضا برای خرید اتریوم به این معنی است که اتریوم دارای پتانسیل افزایش قیمت است و سرمایه گذاران نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند. اگر شما قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا ارز اتریوم را زیر نظر بگیرید و آن را به سبد سرمایه گذاری خودتان اضافی کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ ها 64 میلیون دلار ETH از صرافی ها خارج کردند
سوال امنیتی :9+53 = ?