بیت کوین می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد

1402/12/07
بیت کوین می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد

ساتوشی ناکاموتو می گوید ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) می تواند در مقیاس تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد! ایمیل های تازه منتشر شده اطلاعاتی در مورد روزهای اولیه بیت کوین و قابلیت های آن، همانطور که توسط بنیانگذار ناشناس آن، ساتوشی ناکاموتو درک شده، ارائه کرده اند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم پیرامون این ارز را مطالعه کنید.
توجه داشته باشید که ایمیل های تازه منتشر شده اطلاعاتی در مورد روزهای اولیه بیت کوین و قابلیت های آن، همانطور که توسط بنیانگذار ناشناس آن ساتوشی ناکاموتو درک شده، ارائه کرده اند. در این ایمیل ها ناکاموتو و همکار اولیه اش مارتی مالمی پتانسیل این ارز دیجیتال در مورد سیستم مالی سنتی را مورد بحث قرار داده اند.
مکاتبات ایمیلی 120 صفحه ای که در 23 فوریه منتشر شد، شامل ادعای جسورانه ناکاموتو است که تنها یک زنجیره جهانی وجود دارد. او پتانسیل حجم تراکنش بیت کوین را با شبکه کارت اعتباری موجود Visa مقایسه کرد که در می 2009 روزانه حدود 15 میلیون خرید اینترنتی را در سراسر دنیا پردازش کرد.
ناکاموتو اظهار داشت که بیت کوین در حال حاضر می تواند با سخت افزار موجود و با کسری از هزینه، بسیار بزرگ تر از ویزا باشد. او نسبت به مقیاس پذیری بیت کوین ابراز اطمینان کرد و اشاره کرد که به سقف مقیاس نخواهد رسید. منطق او ریشه در قانون مور داشت و پیش بینی می کرد که سرعت سخت افزار طی پنج سال ده برابر و در 10 سال صد برابر شود. حتی با پذیرش سریع، ناکاموتو معقتد بود که سرعت کامپیوتر از تعداد تراکنش های بیت کوین پیشی می گیرد. اگر می خواهید به طور کامل این موضوع را درک کنید، توصیه می کنیم تا تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را به طور کامل بررسی کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین می تواند در تراکنش ها از ویزا کارت پیشی بگیرد
سوال امنیتی :1+40 = ?