چرا هاوینگ بیت کوین ماینرهای آمریکایی را به خارج از کشور سوق می دهد؟

1402/12/05

به نظر می رسد رویداد هاوینگ بیت کوین، ماینرهای آمریکایی را به خارج از کشور سوق می دهد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ هاوینگ بیت کوین چگونه ماینرها را تحت تاثیر قرار می دهد؟ آیا هاوینگ باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود؟ هاوینگ بیت کوین چه زمانی رخ می دهد؟
امروزه سرمایه گذاران زیادی نسبت به خرید بیت کوین اقدام می کنند و تلاش می کنند تا از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورند. عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که یکی از این عوامل، رویداد هاوینگ یا نصف شدن پاداش بیت کوین است. به نظر می رسد هاوینگ بیت کوین ماینرها را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد هاوینگ بیت کوین(BTC Halving) برای شما ارائه کنیم و به بررسی سوق دادن ماینرهای آمریکایی توسط هاوینگ بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با رویداد هاوینگ بیت کوین(BTC)

هاوینگ یا Halving که به معنی نصف شدن است، به رویدادی اشاره می کند که در آن پاداش استخراج بیت کوین نصف می شود. به طور کلی می توان گفت که هاوینگ یکی از اتفاقات از قبل تعیین شده در شبکه بیت کوین(Bitcoin) است که بعد از استخراج هر 210 هزار بلاک رخ می دهد. معمولا هر 4 سال یکبار ما شاهد رویداد هاوینگ بیت کوین هستیم. در این رویداد پاداشی که ماینرها از استخراج بیت کوین به دست می آورند، به نصف کاهش می یابد. با نصف شدن پاداش بلاک ها، بیت کوین(BTC)های کمتری تولید می شوند و تورم کنترل می شود.
جالب است بدانید، خالق بیت کوین هاوینگ را طوری برنامه ریزی کرده است تا استخراج آخرین واحد بیت کوین انجام شود و ماینرهای بیت کوین نقشی در چگونگی انجام و تعیین زمان آن ندارند. اجرای سیستم هاوینگ در کد شبکه بیت کوین به خوبی اهمیت آن را نشان می دهد و ناکاموتو وجود آن را برای بقای ارز بیت کوی مهم دانسته است. اصلی ترین هدف هاوینگ بیت کوین، کنترل عرضه ارز بیت کوین است. هاوینگ بیت کوین باعث می شود تا قیمت بیت کوین به طور چشمگیری افزایش یابد. به همین دلیل تحلیلگران و سرمایه گذاران برتر بازار کریپتو انتظار دارند که امسال نیز قیمت بیت کوین به دلیل رویداد هاوینگ افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

هاوینگ بیت کوین ماینرهای آمریکایی را به خارج سوق می دهد!

توجه داشته باشید رویداد هاوینگ که یکی از اتفاقات مهم در شبکه بیت کوین است، می تواند ماینرهای آمریکایی را برای ادامه فعالیت به خارج از کشور سوق دهد. Jaran Mellerud یکی از بنیانگذاران و استراتژیست معدن Hashlabs ماینینگ گفت که اتیوپی، نیجریه، کنیا، آرژانتین و پاراگوئه می توانند در سال های اینده نرخ هش بیشتری را افزایش دهند. کاهش احتمالی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ می تواند قیمت سهام ماینرهای عمومی پرهزینه در ایالات متحده را کاهش دهد و حتی برخی را مجبور به حرکت به خارج از کشور کند.
جاران ملرود، بنیانگذار و استراتژیست ارشد استخراج Hashlabs ماینینگ با اشاره به اینکه در صورت بیت کوین چه اتفاقی رخ می دهد، گفت که ممکن است شاهد یک حمام خون سهام استخراج باشیم، چون سرمایه گذاران می فهمند که این شرکت ها به سختی درآمد کسب می کنند. ملرود اکنون به پنجره سه تا چهار ماهه بعد از هاوینگ بیت کوین چشم دوخته است تا ببیند سودآوری ماینرها تا چه حدی تحت فشار کاهش پاداش های بلوک قرار می گیرد. بسیاری از استخراج کنندگان بیت کوین به ویژه ماینرهای آمریکایی نگران کاهش میزان سودآوری خود هستند. به همین دلیل ممکن است بعد از هاوینگ برای ادامه فعالیت به خارج از کشور مهاجرت کنند. یکی از مسائل مهم در معاملات بیت کوین شناخت روش های انتقال بیت کوین میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر هاوینگ روی ماینرهای آمریکایی بپردازیم. همانطور که گفته شد، هاوینگ یکی از رویدادهای مهم از قبل برنامه ریزی شده در مکانیسم بیت کوین است که بعد از استخراج 210 هزار بلاک رخ می دهد. به نظر می رسد رویداد هاوینگ ماینرهای آمریکایی را برای ادامه فعالیت در زمینه استخراج بیت کوین به خارج از کشور سوق دهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا هاوینگ بیت کوین ماینرهای آمریکایی را به خارج از کشور سوق می دهد؟
سوال امنیتی :1+40 = ?