پلتفرم کریپتویی هدف جدیدی را برای قیمت بیت کوین مشخص کرده است

پلتفرم کریپتویی هدف جدیدی را برای قیمت بیت کوین مشخص کرده است

نوشته شده در : 1402/12/05

یکی از پلتفرم های کریپتویی که پیش بینی کرده بود بیت کوین می تواند به 50 هزار دلار برسد، الان هدف جدیدی را مشخص کرده است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید بتوانید بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کرده و در این نقاط معامله انجام دهید.
توجه داشته باشید که پلتفرم خدمات مالی Crypto Matrixport پیش بینی صعودی دیگری را برای قیمت بیت کوین انجام داده است. این بار آنها پیش بینی کردند که بیت کوین به 63 هزار دلار افزایش می یابد. از جمله زمانی که توکن رمزنگاری پرچمدار به این هدف برسد. Matrixport قبلا پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا پایان ژانویه به 50 هزار دلار خواهد رسید، اگرچه این اتفاق نیفتاد.
بیت کوین تا ماه مارس به 63 هزار دلار می رسد!
پلتفرم Matrixport در آخرین گزارشات و بررسی های خود اشاره کرد که بیت کوین تا مارس سال جاری به 63 هزار دلار افزایش خواهد یافت. اگرچه این سطح قیمت بلند پروازانه به نظر می رسد، پلتفرم کریپتو خاطرنشان کرد که با در نظر گرفتن عوامل خاصی قابل دستیابی است. یکی شامل ETFهای اسپات بیت کوین است که بیش از یک ماه پیش تایید شد. این ETFهای بیت کوین تاکنون تا حد زیادی به احیای مجدد بیت کوین کمک کرده اند.
آنها به ثبت تقاضای چشمگیر ادامه داده اند که منجر به انباشت قابل توجه BTC توسط ناشرات صندوق شده است. جالب اینجاست که ماکسیمالیست بیت کوین، سامسون مو اخیرا استدلال کرده است که اگر این ETF ها نبود، بیت کوین تا 20 درصد کاهش می یافت. در همین حال، شرکت تجاری QCP Capital احساسات مشابهی را با Matrixport به اشتراک می گذارد، همانطور که آنها در گزارشات قبلی اشاره کردند که چگونه بیت کوین به لطف این ETFهای اسپات بیت کوین می تواند تا 69 هزار دلار افزایش یابد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پلتفرم کریپتویی هدف جدیدی را برای قیمت بیت کوین مشخص کرده است
سوال امنیتی :3+67 = ?