اتریوم(ETH) برای اولین بار بعد از دو سال به 3 هزار دلار رسید

1402/12/03

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) برای اولین بار بعد از دو سال به 3 هزار دلار رسید! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا اتریوم می تواند همچنان به افزایش قیمت خود ادامه دهد؟ ارز اتریوم با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ بهترین زمان برای خرید اتریوم چه موقعی است؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال مختلفی است که اتریوم نیز یکی از این رمز ارزهاست. شما می توانید در بازار نسبت به خرید اتریوم اقدام کنید. قیمت اتریوم در بازار مدام بالا و پایین می شود. شما باید وضعیت اتریوم را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم پیرامون ارز اتریوم را مطالعه کنید. اخیرا اتریوم افزایش چشمگیری را تجربه کرده و به سطح 3 هزار دلار رسیده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال اتریوم را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رسیدن قیمت اتریوم به 3 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) دومین ارز دیجیتال موجود در بازار در از نظر ارزش بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2950 دلار معامله می شود. اگر به نمودار هفتگی اتریوم مراجعه کنید، می بینید که کندل های سبز رنگی تشکیل شده اند که این کندل ها افزایش قیمت اتریوم را نشان می دهند. اگر اتریوم بتواند مقاومت های فعلی خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کردند که اتریوم می تواند از سطح روانی 3000 دلار عبور کند.
نکته قابل توجه این است که اتریوم(ETH) بهتر عمل می کند و برای اولین بار در دو سال گذشته به 3 هزار دلار رسیده است. این افزایش قیمت تریدرهای دارای اهرم را در وضعیت بدی قرار داده و مجموع لیکویید شدن ها به نزدیک 200 میلیون دلار رسیده است. عوامل مختلفی روی قیمت اتریوم تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا اشاره کرد. هرچقدر تقاضا برای خرید اتریوم بیشتر باشد، قیمت اتریوم می تواند بالا رود. به نظر می رسد، قدرت گاوهای بیت کوین در حال افزایش است و می تواند نسبت به آینده اتریوم امیدوار بود.

رسیدن قیمت اتریوم به 3 هزار دلار

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) برای اولین بار بعد از 2 سال در میان افزایش هیجان ETH ETF به 3 هزرا دلار رسید. تایید بالقوه ETF اتریوم می تواند جذابیت اتریوم را در میان سرمایه گذاران نهادی افزایش دهد. قیطمت اتریوم توکن بومی شبکه اتریوم برای اولین بار از آوریل 2022 در روز سه شنبه از مرز 3 هزار دلار گذشت و به روند داغ اخیر ادامه داد.
CoinGecko قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته تقریبا 1.6 درصد افزایش یافته است و از سایر رمز ارزها پیشی گرفته است. ارزهای دیجیتال در کل تاکنون سال 2024 سبزی داشته اند و قیمت توکن های اصلی بسیار بالاتر از سال 2023 بوده است. اتریوم از ابتدای سال نزدیک به 30 درصد افزایش یافته است و از پیشرفت 22 درصدی بیت کوین پیشی گرفته است. رالی اتریوم می تواند ادامه یابد و تریدرها 3500 دلار را به عنوان سطح مقاومت بعدی هدف قرار دهند. فعالان بازار پیش بینی می کنند که صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر ETF می توانند در ردیف بعدی برای تایید نظارتی ایالات متحده باشند. تحلیل گران حدس زده اند که اگر اتریوم بتواند مقاومت های بعدی خودش را به سمت بالا بشکند، قطعا می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. ساخت کیف پول اتریوم یکی از مهمترین مراحل انجام معاملات ارز دیجیتال اتریوم میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال اتریوم را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رسیدن قیمت اتریوم به 3 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم دومین ارز دیجیتال مشهور بازار از نظر ارزش بازار است که برای اولین بار بعد از دو سال به سطح 3 هزار دلار رسیده است. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که اتریوم می تواند همچنان به رشد قیمت خود ادامه دهد.

 


نظرات کاربران در مورد اتریوم(ETH) برای اولین بار بعد از دو سال به 3 هزار دلار رسید
سوال امنیتی :4+41 = ?