صرافی بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوقف می کند

1402/12/03
صرافی بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوقف می کند

طبق خبرهای منتشر شده، صرافی بایننس(Binance) چندین سرویس توکن اهرمی را به حالت تعلیق در می آورد. بایننس از کاربران خواست تا قبل از پایان مهلت، توکن های خودشان را به دارایی های دیگر تبدیل و بازخرید کنند. بایننس یک صرافی ارز دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که از رمز ارزها و شبکه های مختلفی پشتیبانی می کند. شما می توانید در این صرافی رمز ارزهای مختلفی را خرید و فروش کنید.
توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال بایننس گفته است که پشتیبانی از برخی از توکن های اهرمی خودش مرتبط با بیت کوین را متوقف می کند. بایننس تصمیم خودش را برای پایان دادن به پشتیبانی از توکن های اهرمی جفت شده با تتر اعلام کرد. از جمله از توکن های اهرمی که بایننس پشتیبانی از آنها را متوقف می کنند عبارت هستند از BTCUP، ETHUP، BTCDOWN، BNBUP و BNBDOWN.
صرافی بایننس خدمات معاملات و اشتراک سه جفت توکن اهرمی را در 28 فوریه در ساعت 06:00 UTC متوقف خواهد کرد. با توجه به گفته های بایننس، تمام سفارش های معاملاتی برای توکن های اهرمی که آنها ذکر کرده اند، در تاریخ تعیین شده به طور خودکار حذف خواهند شد. یعنی کاربران از آن زمان به بعد قادر به ثبت سفارش نخواهند بود. بایننس از کاربران خود خواسته است تا توکن های اهرمی را که دراختیار دارند، قبل از مهلت تعیین شده با سایر دارایی ها معامله کنند.
بعد از این، صرافی بایننس اعلام کرد که به تدریج از فهرست حذف می کند و بازخرید توکن ها را از اول آوریل شروع می کند و تا 3 آوریل ادامه می دهد. بایننس گفت که کاربران می توانند توکن های خودشان را قبل از تاریخ حذف از فهرست بازخرید کنند. اگر می خواهید معاملات متعددی در بازار کریپتو انجام دهید، باید کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال را بررسی کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صرافی بایننس پشتیبانی از برخی توکن های اهرمی را متوقف می کند
سوال امنیتی :5+82 = ?