دارندگان آلت کوین ها در سود هستند، ولی یک خطر وجود دارد

1402/12/02
دارندگان آلت کوین ها در سود هستند، ولی یک خطر وجود دارد

دارندگان آلت کوین ها سود می کنند، ولی یک خطر بالقوه وجود دارد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را شناسایی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
همانطور که Santiment، یک شرکت پیشرو در تجزیه و تحلیل بلاک چین، گزارش داد، تاکنون به نظر می رسد دارندگان آلت کوین متوسط سودهای کلانی داشته باشند. بر اساس مشاهدات این شرکت، بسیاری از کیف پول های آلت کوین سود قابل توجهی را تجربه کرده اند، به طوری که اکثر پروژه های رمزنگاری عملکرد صعودی از خود نشان می دهند. به گفته Santiment، این دستاوردهای واقعی از زمانی شروع شد که بازار در اواسط اکتبر 2023 صعودی شد که نشان می دهد این سودهای کلان در مقیاس زمانی میان مدت تا بلند مدت انباشته شده اند.
توجه داشته باشید که ریسک بالقوه مشاهده شده با وجود این دستاوردها، سانتی منت یک یادداشت احتیاطی برای سرمایه گاران صادر کرده است که نشان دهنده سطوح بیش از حد خرید در بازار است. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین خاطرنشان کرد که به غیر از چند آلت کوین عقب مانده، اکثریت قریب به اتفاق پروژه های رمزنگاری برای یک کیف پول متوسط در مقیاس زمانی میان مدت تا بلند مدت سود ایجاد کرده اند.
اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید بدانید اگرچه Santiment نشان داد که این لزوما به معنای اصلاح قریب الوقوع بازار نیست، ولی داده های تاریخی نشان دهنده خطر بالاتر باز کردن موقعیت های جدید در چنین شرایط است. به طور قابل توجه، تجزیه و تحلیل این شرکت نشان می دهد که آلت کوین هایی که افزایش بیش از 4 ماه را تجربه می کنند، به ویژه در معرض خطر افزایش یافته هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دارندگان آلت کوین ها در سود هستند، ولی یک خطر وجود دارد
سوال امنیتی :2+59 = ?