Coinbase دیگر از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند

1402/12/01
Coinbase دیگر از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند

طبق خبرهای منتشر شده، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) پرداخت های بومی ارز بیت کوین را از پلتفرم تاجران حذف می کند و می خواهد جایگزین دیگری را برای آن تعیین کند. بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما برای خرید و فروش رمز ارزها باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که Coinbase Commerce پشتیبانی از بیت کوین و سکه های مشابه UTXO را متوقف می کند. برای استفاده از بیت کوین برای پرداخت، خریداران به یک حساب کوین بیس نیاز دارند. این خبر سروصدای زیادی در بازار کریپتو ایجاد کرده است.
داولینگ که رئیس محصول شرکت کوین بیس است، در تاریخ 18 فوریه در شبکه اجتماعی X گفت که این شرکت تصمیم سختی را برای حذف بیتکوین بومی و سایر پشتیبانی های UTXO از کوین بیس اتخاذ کرده کرد و به مشکلاتی در ارائه بروزرسانی های اخیر در پروتکل EVM برای ارز دیجیتال بیت کوین تاکید کرد.
برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در X خاطرنشان کرد که با Coinbase Commerce پرداخت می کنند. معامله گران اگر حسابی در صرافی کوین بیس داشته باشند، می توانند پرداخت های خودشان را ارز بیت کوین انجام دهند. همچنین این شخص افزود که این شرکت در حال اضافی کردن شبکه لایتنینگ و ادغام آن با صرافی کوین بیس است. کوین بیس یکی از انواع صرافی های رمز ارز در دنیا است.
آرمسترانگ اظهار داشت که امیدواریم در آینده فرصت هایی برای پرداخت های تجاری با شبکه لایتنینگ وجود داشته باشد. شبکه لایتنینگ یک پروتکل پرداخت است که برای تسهیل و بهبود تراکنش ها و مبادلات ارز دیجیتال در شبکه بیت کوین راه اندازی شده است. تراکنش های بیت کوین از سال 2017 بر اساس این پروتکل انجام می شوند. برای پیگیری تراکنش ها، بیت کوین از مدل UTXO یا خروجی تراکنش خرج نشده استفاده می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Coinbase دیگر از پرداخت های Native Bitcoin پشتیبانی نمی کند
سوال امنیتی :7+42 = ?