بعید است که قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود برسد

1402/11/30
بعید است که قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود برسد

طبق بررسی های انجام شده، بعید است که قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ به بالاترین خود برسد. تحلیلگران انتظار دارند که قیمت بیت کوین تا قبل از هاوینگ 2024 به 70 هزار دلار برسد، ولی پیش بینی بلند مدت صعودی به نظر می رسد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 52160 دلار معامله می شود. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش BTC را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید که برای سرمایه گذاران و تریدرها، افزایش قیمت بیت کوین(BTC) بسیار وسوسه برانگیز است، مخصوصا بعد از افزایش 91 درصدی که باعث شد تا قیمت بیت کوین به سطح 52 هزار دلار برسد. اگر روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه پیدا کند، بیت کوین می تواند به سقف قیمتی خود برسد و حتی از آن عبور کند. اگر این اتفاق بیفتد، هولدرها و دارندگان بیت کوین سود زیادی به دست می آورند.
سود اضافی 34.5 درصدی مورد نیاز برای رسیدن بیت کوین(BTC) به 70 هزار دلار از سطح 52 هزار دلار فعلی، نشان دهنده افزایش 350 میلیارد دلاری در سرمایه بیت کوین است. این حرکت ارز دیجیتال را بالاتر از نقره و پوند بریتانیا، از جمله سپرده های بانکی و اسکناس های ارز، قرار می هد. سوال اصلی این است که آیا شرایط فعلی از ارزش 1.35 تریلیون دلاری بیت کوین پشتیبانی می کند یا خیر.
می توان استدلال کرد که بیت کوین قبلا در نوامبر 2021 با رسیدن به بالاترین قیمت 69 هزار دلاری خود، این موانع را برطرف کرده است. با توجه به تایید ETFهای بیت کوین در ایالات متحده و رفع برخی از خطرات، مانند نبرد دادگاه بایننس با تنظیم کننده ها و رویه های ورشکستگی صرافی FTX، اکنون تکرار این شاهکار محتمل تر به نظر می رسد. بازدهی با درآمد ثابت مالی سنتی در نوامبر 2021 کمتر از 0.50 درصد بود که باعث شد سرمایه گذاران به دنبال دارایی های ریسک پذیر برای بازدهی بالاتر باشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بعید است که قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود برسد
سوال امنیتی :2+69 = ?