چرا کاربران اپل از کیف پول تقلبی Rabby در اپ استور شکایت کردند؟

1402/11/30

با توجه به خبرهای منتشر شده، کاربران اپل از کیف پول ارز دیجیتال تقلبی Rabby Wallet در اپ استور شکایت کردند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا اپ استور همچنان برنامه جعلی Rabby Wallet را در خود دارد؟ چه مقدار از دارایی های کاربران در کیف پول جعلی Rabby به سرقت رفته است؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال مشغول خرید و فروش رمز ارزها هستند. شما نیز می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش دارایی های دیجیتال اقدام کنید. کیف پول نیز یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در بازار است که شما می توانید رمز ارزهای خودتان را در این ولت نگهداری و ذخیره کنید. اخیرا کیف پول جعلی Rabby در اپ استور شناسایی شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول های جعلی در بازار ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکایت کاربران اپل از کیف پول جعلی Rabby Wallet بپردازیم.

کیف پول های جعلی در بازار ارز دیجیتال

مدتی از پیدایش رمز ارزها می گذارد و هر روز به تعداد افراد علاقه مند به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال اضافی می شود. در این میان افراد سودجو و کلاهبردار در حال سوء استفاده از اقبال عمومی مردم به این بازار هستند و با ایجاد کیف پول ارز دیجیتال جعلی، اقدام به سرقت دارایی های کاربران فعال بازار کریپتو می کنند. شما باید فاکتورهای مختلفی را زیر نظر بگیرید تا بتوانید یک کیف پول ارز دیجیتال تقلبی را تشخیص دهید. اگر از یک کیف پول جعلی استفاده کنید، ممکن است تمام سرمایه خودتان را از دست بدهید.
یکی از ویژگی هایی که باید در زمان انتخاب کیف پول ارز دیجیتال به آن توجه کنید، متناسب بودن تقسیم کل سرمایه موجد در صرافی و در آدرس های کیف پول مختلف است. وجود مقدار زیادی از مجموع سرمایه کاربران صرافی در یک آدرس کیف پول می تواند شک برانگیز باشد. زمانی که یک کیف پول جعلی شناسایی می شود، کاربران آن برنامه را گزارش می دهند تا ارائه دهنده آن، برنامه را حذف کرده و از دسترس خارج کند.

شکایت کاربران اپل از کیف پول جعلی Rabby Wallet

توجه داشته باشید که کاربران اپل از کیف پول ارز دیجیتال جعلی Rabby Wallet شکایت کردند و خواستار جبران دارایی های به سرقت رفته شدند. بر اساس گزارش ها، نسخه جعلی Rabby Wallet یک برنامه کیف پول رمزنگاری شده، کاربران ناآگاه اپل اپ استور را ویران کرده است. در 16 فوریه تیم پشتیبان کیف پول Rabby تایید کرد که هر برنامه ای که در حال حاضر در فروشگاه فهرست شده است، جعلی است، چون برنامه رسمی آن در حال حاضر در دست بررسی و تحلیل است.
برنامه تقلبی در حال حاضر با اسم Rabby Wallet توسط شرکتی به اسم Solution Development در اپ استور ظاهر می شود و تاریخچه نسخه نشان می دهد که حداقل به مدت چهار روز در فروشگاه فهرست شده است. با این حال، به نظر می رسد با وجود تعدادی از کاربران که برنامه تقلبی را به اپل گزارش کرده اند، این برنامه باقی می ماند. یک کاربر با اسم manolodf در 18 فوریه یک موضوع را در Reddit راه اندازی کرد تا به دیگران در مورد برنامه کیف پول جعلی هشدار دهد. آنها همین موضوع را در صفحه بحث اپل پست کردند و اسکرین شات هایی را از کاربرانی که سرمایه خودشان را به دلیل برنامه جعلی از دست داده بودند، به اشتراک گذاشتند. یکی از انواع مختلف کیف های ارز دیجیتال کیف پول قرارداد هوشمند میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول های جعلی در بازار ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکایت کاربران اپل از کیف پول جعلی Rabby Wallet بپردازیم. همانطور که گفته شد، کاربران شرکت اپل از کیف پول ارز دیجیتال تقلبی Rabby Wallet در اپ استور شکایت کردند. تعدادی از کاربران اپل دارایی ها و سرمایه خودشان را در این برنامه جعلی از دست دادند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کاربران اپل از کیف پول تقلبی Rabby در اپ استور شکایت کردند؟
سوال امنیتی :5+56 = ?