سرقت 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat

1402/12/01
سرقت 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat

توجه داشته باشید که FixedFloat بهره برداری 26 میلیون دلاری در بیت کوین، اتر را تایید کرد. تیم صرافی رمزنگاری حمله را در 18 فوریه تایید کرد، چند ساعت بعد از انتشار اولین گزارش ها در X. اگر می خواهید در بازار رمز ارزها فعالیت کنید، باید در یک صرافی ارز دیجیتال عضو شوید.
بر اساس داده های زنجیره ای، صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال FixedFloat برای حداقل 26 میلیون دلار بیت کوین و اتر مورد بهره برداری قرار گرفته است. تیم مبادله چند ساعت بعد از اولین گزارش این حمله در X این حمله را تایید کرد. این تیم در ابتدا خروجی های عظیم را به مشکلات فنی جزئی نسبت داد و خدمات خودش را به حالت تعمیر و نگهداری تغییر داد. از 17 فوریه، تعدادی از کاربران تراکنش های مسدود شده و وجوه از دست رفته را در صفحه X صرافی گزارش کردند.
داده های زنجیره ای نشان می دهد که بیش از 400 بیت کوین وجود دارد. بیت کوین به ارزش نزدیک به 5 میلیون دلار در 18 فوریه تخلیه شد. هیچ نشانه روشنی از چگونگی انجام این حمله وجود ندارد. تیم صرافی در حال بررسی این حادثه امنیتی است.
FixedFloat یک صرافی خودکار ارز دیجیتال است که نیازی به ثبت نام کاربران یا تایید مشتری خود ندارد. بر اساس داده های SEMrush حدود 26 درصد از ترافیک وب آن از کاربران ایالات متحده است. این صرافی ارز دیجیتال برای تراکنش های بیت کوین با شبکه لایتنینگ ادغام می شود. امنیت سایبری یا امنیت در ارزهای دیجیتال روی زنجیره یکی از چالش های اصلی پروژه های کریپتویی است. به عنوان مثال، اکوسیستم سولانا توسط بازارهای کلاهبرداری به عنوان خدماتی که تخلیه کننده هایی را ارائه می دهند که می توانند حملات بیت کوین تغییری را انجام دهند، هدف قرار گرفته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سرقت 26 میلیون دلار بیت کوین از صرافی FixedFloat
سوال امنیتی :2+92 = ?