چرا سال 2024 سال مهمی برای شبکه اتریوم است؟

نوشته شده در : 1402/12/01

سال 2024 سال مهمی برای شبکه و ارز دیجیتال اتریوم است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید؟ شبکه اتریوم در سال 2024 چه تغییراتی می کند؟ آیا اتریوم می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند؟ چرا تحلیلگران و کارشناسان نسبت به آینده اتریوم امیدوار هستند؟
اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش اتریوم را پیدا کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. به نظر می رسد سال 2024 سال مهمی برای اتریوم باشد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارز دیجیتال اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی وضعیت شبکه اتریوم در سال 2024 بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که این رمز ارز در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2900 دلار خرید و فروش می شود. اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های مهم خود عبور کند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. در غیر این صورت، قیمت آن دوباره ریزش می کند و دارندگان اتریوم ضرر می کنند.
جالب است بدانید، عوامل مختلفی روی قیمت ارز دیجیتال اتریوم تاثیر می گذارند که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید. از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا اشاره کرد. هرچقدر تقاضا برای خرید اتریوم بالا رود، قیمت اتریوم نیز افزایش می یابد. بر اساس گزارش کوین گلس، مجموع حجم قراردادهای باز معاملات فیوچرز بیت کوین در روز دوشنبه به بیش از 463 هزار بیت کوین معادل 22.9 میلیارد دلار رسیده است. طبق این گزارش، این شاخص از ابتدای سال 2024 تاکنون بیش از 30 درصد افزایش یافته است که با افزایش 23 درصدی قیمت بیت کوین طی این مدت مطابقت دارد. همزمان قراردادهای باز معاملات فیوچرز اتریوم نیز با جهش 50 درصدی از ابتدای سال 2024 به 10.5 میلیارد دلار افزایش یافته است. تحلیلگران انتظار دارند تا قیمت اتریوم رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری افزایش یابد. پیش بینی هایی منتشر شده که قیمت 4 هزار دلاری را برای اتریوم نشان می دهند.

وضعیت شبکه اتریوم در سال 2024

توجه داشته باشید که سال 2024 بزرگ ترین سال برای شبکه اتریوم در تاریخ خواهد بود. کیت های توسعه زنجیره ای در حال گسترش دامنه امکاناتی هستند که برای توسعه دهندگان در شبکه اتریوم باز است. صندوق قابل معامله در بورس در ایالات متحده امسال نیز اولین چرخه صعودی شبکه از زمان ادغام در سال 2022 خواهد بود. این بروزرسانی باعث کاهش تورم ETH در دوره های استفاده زیاد از شبکه می شود. از زمان ادغام، 0.2 درصد از عرضه اتر سوخته است و این تعداد در ماه های آینده با افزایش استفاده از شبکه بیشتر خواهد شد.
علاوه بر این، بروزرسانی بعدی شبکه اتریوم قرار است در سال 2024 رخ دهد. هدف این است که کل اکوسیستم بلاک چین های لایه دوم ساخته شده در اطراف اتریوم را تا 10 برابر ارزان تر کند. این نقطه عطف اصلی در این چرخه خواهد بود و اتریوم و لایه دوم را به بزرگ ترین سال خود در تاریخ سوق خواهد داد. بدون لایه دوم، اتریوم مقیاس پذیر نمی شود و بدون زنجیره های فرعی و تیم های توسعه دهنده کسب و کار تخصصی، لایه دوم با سرعت مورد نیاز رشد نمی کند. در چرخه های گذشته، کمک به طور مداوم برای هدایت آن بازیکنان در دسترس نبود، چون به دلیل ماهیت گسترده و آگنوستیک زنجیره بلوکی، بیشتر بازیگران بسیار کلی گرا بودند. ساخت کیف پول اتریوم یکی از پیشنیازهای معاملات اتریوم میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارز دیجیتال اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی وضعیت شبکه اتریوم در سال 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از شبکه های برتر در بازار کریپتو است که سال 2024 می تواند سال بسیار مهمی برای این شبکه باشد. اتریوم می تواند در سال 2024 شاهد پیشرفت های زیادی باشد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا سال 2024 سال مهمی برای شبکه اتریوم است؟
سوال امنیتی :3+54 = ?