چرا بریتانیا قوانین سفت و سختی را برای استیبل کوین ها اعمال می کند؟

نوشته شده در : 1402/12/01

با توجه به خبرهای منتشر شده، بریتانیا قوانین سفت و سختی را برای استیبل کوین ها اعمال می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا بریتانیا قوانین سختی را برای استیبل کوین ها تعیین می کند؟ معامله گران چگونه می توانند در بریتانیا از استیبل کوین ها استفاده کنند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم پیرامون ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. بهتر است تا شما از قوانین کشورهای مختلف در مورد رمز ارزها مطلع شوید تا بتوانید عملکرد بهتری در بازار کریپتو داشته باشید. اخیرا بریتانیا قوانین سفت و سختی را برای استیبل کوین ها اعمال می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در بریتانیا برای شما ارائه کنیم و به بررسی قوانین بریتانیا برای استیبل کوین ها بپردازیم.

وضعیت ارزهای دیجیتال در بریتانیا

احتمالا از خودتان پرسیده باشید که رویکرد دولت بریتانیا در قانون گذاری ارزهای دیجیتال و تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال تعیین شده است، ولی بعد از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، این قانون گذاری بالغ تر شد. با اینکه بریتانیا در سال 2020 ارزهای دیجیتال را به عنوان دارای خطاب کرد، ولی هیچ قانون خاصی در مورد آنها وضع نشده و ارز قانونی محسوب نمی شود. با توجه به گفته های بانک بریتانیا از آنجایی که رمز ارزها فاقد خصوصیات تعریف کلاسیک هستند، نمی توان آنها را به عنوان پول در نظر گرفت و خطر سیستمانیک خاصی برای ثبات اکوسیستم بانکی وجود ندارد.
با توجه به عواقب قانونی، قانون گذاری ها و ماهیت تغییرپذیری ارزهای دیجیتال که بستگی به نوع و کاربرد آنها دارد، مرجع راهبردهای امور مالی بریتانیا و بانک بریتانیا، اخطارها و دستورالعمل های زیادی را صادر کردند. این اخطارها به مواردی مانند عدم قانون گذاری و حمایت مالی، وضعیت ارزهای دیجیتال به عنوان ذخایر ارزش، بی ثباتی و خطرات معاملات سوداگرانه اشاره دارد. عدم اطمینان قانون گذاری در حوزه کریپتو، دولت بریتانیا را بر آن داشت تا در سال 2018 یک کارگروه ویژه متخصص در این حوزه ایجاد کند. توجه داشته باشید که قانون گذاری ارزهای دیجیتال در کشور بریتانیا به کاربران اجازه خرید و فروش رمز ارزها را می دهد، ولی به دلیل اقدامات اخیر نظارتی و قانون گذاری مالی بریتانیا توسط مرجع راهبردهای امور مالی، معاملات بازار مشتقات ارزهای دیجیتال ممنوع است.

قوانین سفت و سخت بریتانیا برای استیبل کوین ها

توجه داشته باشید که بریتانیا در نظر دارد قوانین و مقررات جدیدی را برای تنظیم استیبل کوین ها و استیکینگ استیبل کوین ها و استیکینگ کریپتو تصویب کند و انتظار دارد تا شش ماه آینده این کار را انجام دهد. به گزارش بلومبرگ، بیم افولامی، وزیر اقتصاد خزانه داری در یک رویداد ارز دیجیتال به میزبانی کوین بیس  در لندن در 19 فوریه گفت که دولت سخت تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که قانون جدید قبل از انتخابات عمومی امسال تصویب شده است.
زمانی که برای جزئیات بیشتر در مورد مقررات ارزهای دیجیتال مورد انتظار مدت ها منتظر شود، آفولامی به سختی صحبت کرد. او گفت که پاسخ کوتاه این است که من نمی دانم فقط مقدار زیادی در حال انجام است، بنابراین، من نمی خواهم اکنون به آن متعهد شوم. در سال 2022 نخست وزیر بریتانیا ریشی سوناک متعهد شد که این کشور را به عنوان یک هاب جهانی ارزهای دیجیتال ایجاد کند و بر نیاز شرکت های ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، نوآوری و افزایش مقیاس در بریتانیا تاکید کرد. از آن زمان تاکنون با وجود فریادهای زیاد برای قوانین مختصرتر از سمت شرکت های ارز دیجیتال که در خاک بریتانیا فعالیت می کنند، پیشرفت زیادی در زمینه مقررات در کشور حاصل نشده است. یکی از مسائل مهم در ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در حوزه مالی و مالیاتی لست.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در بریتانیا برای شما ارائه کنیم و به بررسی قوانین بریتانیا برای استیبل کوین ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، بریتانیا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که قوانین سفت و سختی را برای استیبل کوین ها و سایر دارایی های دیجیتال تعیین کرده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا بریتانیا قوانین سفت و سختی را برای استیبل کوین ها اعمال می کند؟
سوال امنیتی :5+96 = ?