قیمت بیت کوین(BTC) همچنان در حال افزایش است

1402/12/02
قیمت بیت کوین(BTC) همچنان در حال افزایش است

قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است، ولی سرمایه گذاران و تریدرهای جدید کجا هستند؟ ETFهای بیت کوین لحظه ای 4.93 میلیارد دلار ورودی خالص داشته اند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار پیرامون بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که افزایش قیمت بیت کوین باعث شد تا دارایی های صنعت تحت مدیریت، سطح دسامبر 2021 را به 67.1 میلیارد دلار بازگرداند. بر اساس یک پست وبلاگ CoinShares در 19 فوریه، بیشتر تریدرها و سرمایه گذاری ها در ایالات متحده از طریق صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین انجام شده است. با این حال، برخی از داده ها نشان می دهند که ورودی ETF بیت کوین توسط تازه واردان هدایت نمی شود که بسیار کمتر از آنچه قبلا تصور می شد، صعودی است.
با توجه به موفقیت راه اندازی ETF، باید در نظر داشت که آیا افزایش قیمت 21.8 درصدی تا 19 فوریه انتظارات سرمایه گذاران و تریدرها را برآورده می کند یا خیر. علیرغم این دستاورد، قیمت بیت کوین هنوز نزدیک به 25 درصد زیر بالاترین قیمت 69 هزار دلاری است و نمونه های قبلی از شرکت هایی که خرید میلیارد دلاری بیت کوین را اعلام کردند، واکنش قیمتی بسیار شدیدتری را به همراه داشت. در نتیجه، همانطور که توسط داده های BitMEX Research نشان داده می شود، می توان انتظار داشت تاثیر بسیار بیشتری از جریان خالص ورودی 4.93 میلیارد دلاری ETFها از زمان عرضه آنها در 11 ژآنویه داشته باشد.
چند توضیح احتمالی برای عملکرد محدود بیت کوین وجود دارد، اگرچه نمی توان تعیین کرد که هر کدام از شرکت کنندگان در بازار موقعیت خودشان را چگونه ارزیابی می کنند یا دلیل پشت فشار فروش چیست. ولی یک چیز واضح است. اگر نزدیک به 5 میلیارد دلار از جریان خالص ورودی به ETFهای بیت کوین وارد می شد، همان اندازه توسط دارندگان قبلی فروخته می شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین(BTC) همچنان در حال افزایش است
سوال امنیتی :2+82 = ?