به نظر می رسد فصل آلت کوین ها شروع شده است

1402/12/03
به نظر می رسد فصل آلت کوین ها شروع شده است

طبق داده های منتشر شده توسط Glassnode، به نظر می رسد فصل آلت کوین ها شروع شده است. رمز ارزها دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال آنها را خرید و فروش کرده و از نوسانات قیمت آنها سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که گلس نود در آخرین گزارش هفتگی خود به این موضوع پرداخته است که اخیرا وضعیت فصل آلت کوین در بازار ارزهای دیجیتال چگونه بوده است. برای بررسی اینکه آیا آلت سیزن روشن است، شرکت تجزیه و تحلیل Altseason Indicator خودش را ابداع کرده است. این سنجه قضاوت می کند که آیا سرمایه گذاران در حالت ریسک بر اساس نحوه چرخش سرمایه در این بخش هستند یا خیر. دو شرط وجود دارد که نشانگر آن را بررسی می کند.
ابتدا شاخص آلت سیزن به جریان های خالص سرمایه که شامل سه طبقه دارایی اصلی در این بخش است، نگاه می کند. برای دو دارایی قبلی در ارز دیجیتال، جریان های خالص با استفاده از سرانه های تحقق یافته آنها اندازه گیری می شوند. سقف تحقق یافته یک مدل سرمایه گذاری است که ارزش کل هر دارایی را با فرض اینکه ارزش واقعی هر توکن در گردش قیمتی است که آخرین بار در آن جابجا شده است، به جای قیمت لحظه ای فعلی محاسبه می کند.
آخرین انتقال برای هر کوین احتمالا آخرین نقطه ای بود که در آن دست تغییر داد، بنابراین قیمت در آن زمان آن تراکنش مبنای هزینه فعلی آن خواهد بود. به این ترتیب، سقف تحقق یافته مبنای هزینه هر دارنده در بخش را خلاصه می کند. به عبارت دیگر، سقف تحقق یافته میزان واقعی سرمایه ای را که سرمایه گاران در دارایی گذاشته اند، به صورت دقیق اندازه گیری می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد به نظر می رسد فصل آلت کوین ها شروع شده است
سوال امنیتی :3+79 = ?