تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرها است

تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرها است

نوشته شده در : 1402/12/05

تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرها است، چون افزایش قیمت تا 237 هزار دلار ممکن است ادامه پیدا کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، خوش بینی های زیادی در مورد اتفاقی که ممکن است برای قیمت بیت کوین در پی این رویداد بیفتد، وجود دارد. این خوش بینی با پیشرفت اخیر که نشان می دهد چگونه تقاضای بیت کوین بسیار بیشتر از عرضه آن است، افزایش می یابد که می تواند منجر به افزایش قیمت ارزهای پرچم دار تا 237 هزار دلار شود.
تقاضای بیت کوین به طور چشمگیری از تقاضای خود پیشی گرفته است. ویلی وو، تحلیلگر ارز دیجیتال در پست X اشاره کرد که شبکه بیت کوین روزانه به طور متوسط 607 میلیون دلار تقاضای سرمایه گذذاران جدید دریافت می کند. از طرف دیگر گفته می شود که این تقاضا با عرضه تنها 46 میلیون دلار در روز از نظر استخراج بیت کوین برآورده می شود. با توجه به اینکه نصف شدن به سرعت در حال نزدیک شدن است، این پیشرفت مهم تر است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بیت کوین می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
این زمانی است که پاداش ماینرهای بیت کوین به نصف کاهش می یابد و به عنوان یک معیار کاهش تورم عمل می کند و نرخ گردش بیت کوین بیشتری را کاهش می دهد. این همچنین یک روایت صعودی ارائه می دهد، چون عرضه ناکافی از قبل از رویداد هاوینگ بیشتر کاهش می یابد. زمانی که این اتفاق بیفتد، انتظار می رود که بیت کوین با افزایش قیمت قریب الوقوع ارزش بیشتری پیدا کند.
آنتونی پمپلیانو، کارشناس صنعت ارز دیجیتال نیز این پدیده را برجسته کرد، زمانی که اشاره کرد که چگونه سرمایه گذاران نهادی تقریبا 13 برابر سریع تر از نرخ تولید بیت کوین را می خرند. او اضافی کرد که اگر این روند ادامه پیدا کند، توکن ارز دیجیتال پرچمدار به طور قطع شاهد یک بالاترین رکورد جدید خواهد بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تقاضای بیت کوین بیش از 1300 درصد از عرضه ماینرها است
سوال امنیتی :8+84 = ?