خرید 187 میلیون دلار اتریوم توسط نهنگ اتریوم در 3 روز

1402/12/04
خرید 187 میلیون دلار اتریوم توسط نهنگ اتریوم در 3 روز

یکی از نهنگ های اتریوم، 187 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که در داده های زنجیره ای اخیر Spot On Chain به نظر می رسد که یک نهنگ اتریوم در فعالیت های انباشتگی قابل توجهی شرکت کرده است که باعث ایجاد علاقه و حدس و گمان در جامعه اتریوم شده است. با توجه به این پلتفرم، آدرس نهنگ مورد بحث در سه روز گذشته در مجموع 64501 اتریوم خریداری کرده است که به قیمت های فعلی بازار به مبلغ تقریبا 187 میلیون دلار می رسد.
تجمع نهنگ اتریوم Spot OnChain گزارش داد که اوایل امروز، نهنگ تقریبا 13526 عدد اتریوم با میانگین قیمت 2947 دلار به ازای هر اتریوم به دست آورد. این انباشت، به ارزش بیش از 39 میلیون دلار به ذخایر قابل توجه نهنگ اضافی می کند و نشان دهنده یک چشم انداز صعودی در مسیر آینده اتریوم است.
داده های این پلتفرم نشان می دهد که نهنگ 10136 ارز اتریوم از بایننس خارج کرده در حالی که 3390 اتریوم از 1 اینچ خریداری کرده است. این خریدها انباشت اتریوم نهنگ را در سه روز گذشته به 64501 اتریوم افزایش داده است. علاوه بر این، Sopt OnChain برداشت 40 میلیون USDT اضافی از بایننس را برجسته می کند و گمانه زنی هایی را در مورد استفاده بالقوه آن برای خریدهای بیشتر اتریوم ایجاد می کند. با توجه به داده های منتشر شده در این پلتفرم، کیف پول نهنگ در مجموع دارای 91321 واحد اتریوم است، علاوه بر ارزش تقریبا 49.8 میلیون دلار USDT و 5485 واحد اتریوم. این دارایی ها در مجموع 334 میلیون دلار برآورد شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خرید 187 میلیون دلار اتریوم توسط نهنگ اتریوم در 3 روز
سوال امنیتی :8+63 = ?