چرا قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده امضا شد؟

1402/12/07

یک قاضی قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده را امضا کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ صرافی بایننس طبق قرارداد امضا شده، چقدر باید پرداخت کند؟ آیا این قرارداد برای صرافی بایننس نتیجه های خوبی خواهد داشت؟
شما برای فعالیت در بازار کریپتو باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. امروزه صرافی های زیادی به وجود آمده اند که مشهورترین و محبوبیت ترین آنها، صرافی بایننس است. این صرافی خدمات و امکانات مختلفی را به کاربران ارائه می دهد که شما می توانید از این امکانات استفاده کنید. اخیرا صرافی بایننس یک قرارداد با دادستان های ایالات متحده بسته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance) برای شما ارائه کنیم و به بررسی قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance)

بایننس(Binance) یکی از انواع صرافی های رمز ارز در دنیا است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. بایننس به کاربران امکان خرید، فروش و تبادل ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. مبادلات بین کاربران در ابتدا تنها با استفاده از رمز ارزها صورت می گرفت و ارزهای رایج مانند دلار و یورو پذیرفته نمی شدند، ولی در حال حاضر وضعیت فرق کرده است. این صرافی در سال 2017 در کشور چین به وجود آمده است، ولی خیلی زود پیشرفت کرد و توانست لقب بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا را از آن خود کند.
جالب است بدانید، صرافی بایننس کارمزدهای معاملاتی نسبتا پایین و انتخاب گسترده ای از رمز ارزها را برای معامله گران و تریدرها در سطح دنیا ارائه می دهد. همچنین صرافی بایننس از طریق نسخه های دسکتاپ یا تلفن همراه خود تعداد زیادی از ویژگی ها و قابلیت های معاملاتی را ارائه می دهد، از جمله موضوعات چشمگیر از نمودارهای بازار و صدها ارز دیجیتال. کاربران همچنین می توانند به انواع گزینه های معاملاتی مانند معاملات آتی و آپشن و همچنین چندین نوع سفارش دسترسی داشته باشند.

قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده

توجه داشته باشید که یک قاضی فدرال قرارداد 4.3 میلیارد دلاری صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) با وزارت دادگستری ایالات متحده را امضا کرده است. در طول جلسه دادگاه روز جمعه، قاضی ریچارد جونز از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه غربی واشنگتن جریمه اصلی خودش را تایید کرد، اگرچه او هنوز هیچ نظارتی را برای مبادله امضا نکرده است. بلومبرگ اولین بار اوایل روز جمعه این خبر را گزارش داد. این خبر توانست تا خیلی سریع مورد توجه رسانه های مختلفی قرار بگیرد و بحث هایی در میان کاربران صرافی بایننس به وجود بیاورد.
وزارت دادگستری نوامبر گذشته این توافق را اعلام کرد و مدعی شد صرافی بایننس(Binance) تحریم ها و قوانین مبرازه با پولشویی را طی یک دوره طولانی نقض کرده است. با توجه به شرایط توافق، صرافی باید 4.3 میلیارد دلار بپردازد، یک ناضر مستقل برای انطباق مصوب کند و مدیر عامل آن زمان، بنیانگذار چانگ پنگ ژائو کناره گیری کند. ژائو به اتهامات جداگانه اعتراف کرد و در حال حاضر قرار است در اواخر آوریل محکوم شود. در یک بیانیه سخنگوی صرافی بایننس گفت که صرافی از طریق معامله ادعایی مسئولیت را می پذیر و افزود که صرافی در سال های گذشته انطباق با مشتریان خود و مبارزه با پولشویی را بهبود بخشیده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance) برای شما ارائه کنیم و به بررسی قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده بپردازیم. همانطور که گفته شد، بایننس یکی از مشهورترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که اخیرا یک قاضی فدرال قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده را امضا کرده است. این قرارداد می تواند نتیجه های خوبی برای صرافی ارز دیجیتال بایننس به همراه داشته باشد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده امضا شد؟
سوال امنیتی :7+62 = ?